Pin It

Η V+O COMMUNICATION και η UNLIMITED Creativity απέσπασαν μία παγκόσμια διάκριση, κατακτώντας το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Internal Communications» στα IPRA Golden World Awards (GWA), στα μεγαλύτερα βραβεία στο χώρο του PR, που διοργανώνονται από τη Διεθνή Ένωση Δημοσίων Σχέσεων (IPRA).

V+OΗ V+O COMMUNICATION με την UNLIMITED Creativity έλαβαν το χρυσό βραβείο για την καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας “Return to Growth” της AstraZeneca. Ο στόχος της καμπάνιας ήταν η μετάδοση της εταιρικής κουλτούρας και της φιλοσοφίας εσωτερικής διακυβέρνησης στους εργαζόμενους της εταιρείας. Με τη στρατηγική καθοδήγηση της V+O, η AstraZeneca κατόρθωσε να ενδυναμώσει τις σχέσεις με το εσωτερικό της κοινό, συνδέοντας τις εταιρικές της αξίες με τη δυναμική προσφορά των εργαζομένων της.

Αναφερόμενη στη βράβευση, η κα. Τέτη Κανελλοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της V+O, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι για τη διεθνή αναγνώριση και βράβευση της καμπάνιας αυτής, που αποτελεί και ένα από τα πρώτα δείγματα της integrated προσέγγισης που προσφέρουμε πλέον στους πελάτες μας. Η σωστή στρατηγική, οι φρέσκιες και δημιουργικές ιδέες και ένας πελάτης που σε εμπιστεύεται συνθέτουν τα συστατικά για μια win-win σχέση. Δημιουργήσαμε μια καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας, που είχε μεγάλη επιτυχία εσωτερικά, καθότι οι εργαζόμενοι της AstraZeneca την αγκάλιασαν αμέσως και ταυτόχρονα, κέρδισε παγκόσμια αναγνώριση, μέσα από το βραβείο IPRA Golden World Award (GWA). Ευχαριστούμε την εταιρεία AstraZeneca γιατί μας εμπιστεύθηκε και πίστεψε στη στρατηγική και τη δημιουργική μας προσέγγιση. Στόχος μας είναι να μετατρέπουμε κάθε συνεργασία μας σε μία win-win μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης, που βασίζεται στην παροχή υψηλού επιπέδου integrated υπηρεσιών επικοινωνίας και θα συνεχίσουμε να το επιδιώκουμε, με το ίδιο πάθος για όλους τους πελάτες μας.»

Τα IPRA Golden World Awards (GWA) αποτελούν έναν θεσμό με παγκόσμια αναγνώριση, τον οποίο διοργανώνει η Διεθνής Ένωση Δημοσίων Σχέσεων (IPRA). Το ρεκόρ συμμετοχών που σημειώθηκε τη φετινή χρονιά (415 στο σύνολο) αντικατοπτρίζει το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων για το διαγωνισμό και ταυτόχρονα αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού. Η τελετή απονομής των βραβείων, καθώς και η ανακοίνωση του GWA Grand Prix 2014, θα γίνουν το Νοέμβριο, σε μια εορταστική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη.

Scroll to top