- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -

Θερμή συνάντηση για την Cosco στο Λονδίνο με φόντο τις αντιδράσεις εργαζομένων

25/11/13 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Για την παρουσία της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά συζήτησαν στη σημερινή συνάντησή τους στο Λονδίνο, ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και ο υφυπουργός Μεταφορών της Κίνας, αρμόδιος για θέματα ναυτιλιακών μεταφορών Weng Mengyong. H συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο περιθώριο των εργασιών της 28ης Συνόδου της Ολομέλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).

Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης τόνισε πως η παρουσία της Cosco τα τελευταία χρόνια έχει θέσει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας σε μια νέα αναπτυξιακή διάσταση και οπως είπε χαρακτηριστικά μόλις προχθές κατάφεραν να διπλασιάσουν αυτή την επένδυση. Υποστήριξε για μια φορά ακόμα πως πέτυχαν μια συμφωνία με πολλαπλά οφέλη, τόσο για την ελληνική ναυτιλία όσο και για την ίδια την κοινωνία δημιουργώντας έσοδα και θέσεις εργασίας, ενώ κατέγραψε την πρόθεση της κυβέρνησης να εμβαθύνουν σε αυτή την στρατηγική συνεργασίας που έχουν αναπτύξει με την Κίνα.

Ο Κινέζος υπουργός από την πλευρά του ανέφερε ότι και αυτός αντιμετωπίζει με πολύ θετικό τρόπο την επένδυση της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ εξέφρασε ευχαριστίες στον Έλληνα υπουργό Ναυτιλίας για την «πολύτιμη συμβολή του» προκειμένου να επέλθει η τελική πρόσφατη συμφωνία μεταξύ ΟΛΠ και Cosco. «Κάθε φορά που επισκέπτομαι την Ευρώπη αναφέρω την συγκεκριμένη επένδυση ως το κατ' εξοχήν παράδειγμα επιτυχημένης Κινέζικης παρουσίας στη Γηραιά Ηπειρο», υπογράμμισε ο Weng Mengyong.

Ο υφυπουργός Μεταφορών της Κίνας απηύθυνε επίσημη πρόσκληση στον Έλληνα υπουργό Ναυτιλίας να επισκεφτεί το Πεκίνο και εκείνος δήλωσε ότι την αποδέχεται.

«Επιδοτεί τις επενδύσεις»

Να σημειωθεί πάντως ότι τα συνδικαλιστικά σωματεία των εργαζομένων στο λιμάνι έχουν τελείως διαφορετική άποψη από αυτή που παρουσιάζει ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, καθώς με πρόσφατη ανακοίνωσή τους δηλώνουν ότι «η κυβέρνηση μετατρέπεται σε διαφημιστή της Cosco για τις δήθεν επενδύσεις της, αποκρύπτοντας ότι με την κατάργηση του εγγυημένου τιμήματος ουσιαστικά επιδοτεί τις «επενδύσεις» της Cosco και ταυτόχρονα της παραδίδει ένα διεθνές λιμάνι με μεγάλα συγκριτικά πλεονεκτήματα στη Μεσόγειο».

Χριστίνα Παπασταθοπούλου

efsyn.gr


Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=153902