- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -

Ο «Κόμης» φέρνει λεφτά!

17/12/13 SPORT

Ο Μάρτον Εστερχάζι έφερε στην Αθήνα τον κολοσσό Lagardere Sports, για να αναλάβει τη χορηγική κάλυψη του πρότζεκτ του νέου γηπέδου της ΑΕΚ. Είναι πίσω από το εμπορικό «βάφτισμα» των γηπέδων της Ντόρτμουντ, του Αμβούργου και της Αϊντραχτ Φρανκφούρτης

 

Του Τάσου Τσατάλη

 

Στον διεθνή κολοσσό του μάρκετινγκ στον χώρο του αθλητισμού, Lagardere Sports, στρέφεται η ΑΕΚ του Μελισσανίδη όσον αφορά την εμπορική εκμετάλλευση του νέου γηπέδου. Πιο συγκεκριμένα στην εταιρεία-τμήμα του ομίλου, την «Sportsfive», άνθρωποι της οποίας βρέθηκαν από την Παρασκευή στην Αθήνα για συναντήσεις με τον Μελισσανίδη και ήταν και στο ΟΑΚΑ την Κυριακή.

 

Ανάμεσά τους και ο Μάρτον Εστερχάζι! Ο Ούγγρος πρώην ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού ανήκει στο δυναμικό της εταιρείας και την αντιπροσωπεύει στην Ουγγαρία. Ο «Κόμης» είναι ο άνθρωπος που έφερε σε επαφή τις δύο πλευρές.

 

Η «Sportsfive» αναλαμβάνει τομείς όπως η διαφημιστική κάλυψη γηπέδων, η προσέλκυση χορηγών, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει ρίξει βάρος στον τομέα της ανεύρεσης χορηγών για την εμπορική ονομασία γηπέδων, είτε αυτά υπάρχουν ήδη, είτε είναι προς κατασκευή.

 

Κρύβεται πίσω από το «βάπτισμα» γηπέδων όπως το Signal Iduna Park της Ντόρτμουντ, η A.O.L Arena του Αμβούργου και η Commerzbank Arena της Φρανκφούρτης.

 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της «Εφ.Συν», οι συζητήσεις έχουν πάει καλά κι όπως φαίνεται η «Sportsfive» θα αναλάβει το πρότζεκτ της «Αγιάς Σοφιάς», τόσο όσον αφορά την εμπορική ονομασία του γηπέδου όσο και για άλλες πτυχές της εμπορικής του εκμετάλλευσης.

 

Ο Μελισσανίδης, που το προηγούμενο διάστημα είχε επαφές με εταιρείες, φαίνεται πως αποφάσισε πως είναι καλύτερο να εμπιστευθεί ειδικούς σε αυτό το θέμα, με στόχο βέβαια να εξασφαλίσει από την εμπορική ονομασία τα μεγαλύτερα δυνατά έσοδα. Ο ίδιος άλλωστε είπε στην πρόσφατη παρουσίαση του γηπέδου ότι «δεν θα είναι φτηνό», όσον αφορά τα δικαιώματα για το όνομα.

 

Στόχος του είναι να βάλει στον «μποναμά» ένα ποσό ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ τουλάχιστον. Αλλά η εταιρεία με την οποία θέλει να συνεργαστεί είναι σε θέση να εξασφαλίσει στην ΑΕΚ κι άλλα επί μέρους έσοδα από χορηγίες. Βασικά για το γήπεδο, αλλά ακόμη και για την ομάδα.

 

Το επόμενο βήμα είναι ταξίδι εκπροσώπων της ΑΕΚ τον Γενάρη στη Φρανκφούρτη. Εκεί θα συνδυάσουν τη συνέχεια των συζητήσεων, με παρουσίαση από πλευράς των συνομιλητών τους, της δουλειάς που έχουν κάνει στην Commerzbank Arena, έδρα της τοπικής Αϊντραχτ.

 


Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=159982