- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε
«Δικαιώνονται» 9 στις 10 καταγγελίες καταναλωτών
16/01/14 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Υπέρ των καταναλωτών επιλύθηκαν σχεδόν εννέα στις δέκα καταγγελίες (ποσοστό 88,30%), που κατατέθηκαν το 2013 στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) σε βάρος εταιρειών, τραπεζών, υπηρεσιών και καταστημάτων, με τους πολίτες να ωφελούνται -κατόπιν παρέμβασης του Κέντρου- συνολικά με το ποσόν των 278.970 ευρώ, κυρίως από διαγραφθέντα χρέη υπερχρεωμένων νοικοκυριών βάσει αποφάσεων Ειρηνοδικείου (159.907 ευρώ), αλλά και από αποζημιώσεις και ακυρώσεις συμβολαίων.
Συνολικά το ΚΕΠΚΑ δέχτηκε πέρυσι 5.908 κρούσεις και αιτήματα, εκ των οποίων 3,388 αφορούσαν σε παράπονα, 738 σε καταγγελίες και 1.782 σε απλά ερωτήματα.
Ακολουθεί η ανάλυση των καταγγελιών:
ΣΥΝΟΛΟ: 5.908
efsyn.gr
Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=166561
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε