- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε
Θα αποζημιώνει ο ΔΕΔΔΗΕ τους καταναλωτές σε περίπτωση καθυστερήσεων
20/02/14 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ακριβά θα πληρώνει στον καταναλωτή ο διαχειριστής του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας, ο ΔΕΔΔΗΕ, τις χρονικές υπερβάσεις σε 11 διακριτές υπηρεσίες που έχει αναλάβει.
Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας δημοσιοποίησε σήμερα (Πέμπτη) την απόφαση που αφορά τις «Οδηγίες για τη βελτίωση και εκσυγχρονισμό του Προγράμματος «Εγγυημένες Υπηρεσίες» του διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.)», καθώς και τη σχετική εισήγηση της αρμόδιας Μονάδας Προστασίας Καταναλωτών και Περιβάλλοντος, με στόχο την πληρέστερη ενημέρωση των καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας.
Το Πρόγραμμα «Εγγυημένες Υπηρεσίες» ή «Χάρτης Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές» (ΧΥΚ) του ΔΕΔΔΗΕ περιλαμβάνει επί του παρόντος έντεκα διακριτές υπηρεσίες, για την παροχή των οποίων αναλαμβάνονται συγκεκριμένες χρονικές δεσμεύσεις ολοκλήρωσης από την πλευρά του διαχειριστή. Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προθεσμίες αυτές, ο ΔΕΔΔΗΕ καταβάλλει στον καταναλωτή συγκεκριμένο ποσό, ως οικονομική ρήτρα (αποζημίωση), μετά από αίτηση του καταναλωτή προς την εταιρεία.
Η απόφαση της ΡΑΕ παρέχει συγκεκριμένες οδηγίες και κατευθύνσεις προς το ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί για τη βελτίωση του προγράμματος. Οι βασικές οδηγίες που περιλαμβάνονται στην απόφαση είναι οι εξής:
efsyn.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=176375
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε