- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -

Οι προσφορές… δίπλα σας

09/03/14 Nησίδες

Μία πρωτοποριακή εφαρμογή που σας ενημερώνει για τις προσφορές που υπάρχουν διαθέσιμες δίπλα σας, ακόμα κι όταν καλά καλά δεν ξέρετε… πού ακριβώς είστε!

 

«Στο FastDeals υπάρχουν διαθέσιμες 16 κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών και ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ποια ή ποιες τον ενδιαφέρουν ώστε να εμφανίζονται στον χάρτη της εφαρμογής

 

Του Βαγγέλη Κύρκου

 

Εχει τύχει μάλλον και σε σας… Να έχετε βρεθεί σε κάποια περιοχή την οποία δεν γνωρίζετε καλά και να ψάχνετε -με αγωνία που αυξάνει όσο η ώρα περνάει- ένα συγκεκριμένο κατάστημα προκειμένου να καλύψετε μια ανάγκη της στιγμής. Ή απλώς να πεινάτε και να μη γνωρίζετε προς τα πού πρέπει να κινηθείτε ώστε να μην πληρώσετε τη μακαρονάδα… αστακό. Τη λύση σε αυτή την άβολη, αμήχανη στιγμή υπόσχεται να φέρει στην οθόνη του «έξυπνου» κινητού σας η εφαρμογή με το όνομα FastDeals. Μια εφαρμογή που σας ενημερώνει σε real time για τις προσφορές που υπάρχουν δίπλα σας, οπουδήποτε -και οποιαδήποτε ώρα της ημέρας- κι αν βρίσκεστε.

 

Η διαδικασία είναι απλή. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ενεργοποιήσετε το FastDeals στο smartphone σας. Η εφαρμογή στη συνέχεια εντοπίζει αυτόματα τη θέση στην οποία βρίσκεστε και εμφανίζει τις προσφορές των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων στην οθόνη σας – ξεκινώντας από το κατάστημα που βρίσκεται πιο κοντά σε σας.

 

Μέχρι στιγμής στο FastDeals υπάρχουν διαθέσιμες 16 κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών (σουπερμάρκετ, καφέ, φαγητό κ.λπ.) και είναι στο χέρι του χρήστη να διαλέξει ποια ή ποιες τον ενδιαφέρουν να εμφανίζονται στον χάρτη της εφαρμογής. Το application παρέχει ακόμη και οδηγίες για το πώς θα βρεθείτε εκεί όπου επιθυμείτε, ανάλογα με το μεταφορικό μέσο που χρησιμοποιείτε -αυτοκίνητο, μέσα μαζικής μεταφοράς, ποδήλατο ή… τα πόδια σας.

«Είναι απλώς μία ιδέα…»

 

Η εφαρμογή διατίθεται δωρεάν μέσω του Apple store και του Google play. Κι όπως ο εμπνευστής και δημιουργός του FastDeals Μάκης Λεβής σημειώνει: «Είναι απλώς μια ιδέα, όπως όλες όσες τώρα έχουν αλλάξει τη ζωή μας. Και στην παρούσα φάση θέλουμε να προσελκύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο σε αυτήν, χρήστες αλλά και επιχειρήσεις».

 

Πτυχιούχος μαθηματικός -απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πατρών- και με master στην επιστήμη των υπολογιστών από το Πανεπιστήμιο του Ρέντινγκ στην Αγγλία, έζησε έξι χρόνια στην Ελβετία εργαζόμενος στον τομέα του asset management. Παράλληλα, το 2007 δημιούργησε την πρώτη του εταιρεία, τη «Remote Access», με αντικείμενο το IT-as-a-Service, την οποία πούλησε πρόσφατα, με τον ίδιο να κρατά απλώς ένα ποσοστό. Πολίτης του κόσμου και άνθρωπος που έχει συνηθίσει εν πολλοίς να ζει με μια βαλίτσα στο χέρι. Την πρώτη φορά που μιλήσαμε βρισκόταν στο Τελ Αβίβ και προετοιμαζόταν για ένα ακόμη ταξίδι στις ΗΠΑ, όπου και κυρίως φιλοδοξεί να προωθήσει την εφαρμογή του -κι είναι ο λόγος που εκείνη «τρέχει» μόνο στα αγγλικά. «Ακριβώς εδώ, στο Τελ Αβίβ συνέλαβα για πρώτη φορά το 2012 την ιδέα για το FastDeals» θυμάται. «Βρισκόμουν σε ένα μέρος άγνωστο, δεν γνώριζα τη γλώσσα, και μια μέρα χρειάστηκε να αγοράσω κάτι. Δεν ήξερα τι υπάρχει γύρω μου, ούτε το κόστος των πραγμάτων. Χρειαζόμουν κάτι ή κάποιον για να με βοηθήσει. Σκέφτηκα ότι την ίδια λίγο-πολύ αμηχανία θα πρέπει να νιώθουν και άλλοι άνθρωποι, που βρέθηκαν ή θα βρεθούν στην ίδια θέση με εμένα. Κι αυτό με οδήγησε να φτιάξω το συγκεκριμένο εργαλείο».

Ολοι κερδίζουν

 

«Στην Ελλάδα έχουμε ένα μάλλον… βεβαρημένο παρελθόν στον τομέα των προσφορών» ομολογεί, «με τις επιχειρήσεις να πληρώνουν συγκριτικά ακριβά τη διαφήμισή τους στα σχετικά sites, δίχως μάλιστα κανείς να τους εγγυάται το αποτέλεσμα. Δείτε επίσης τι γίνεται με τα φυλλάδια… Τα περισσότερα πετιούνται κατά δεκάδες στα γραμματοκιβώτια και καταλήγουν τελικά στους κάδους ανακύκλωσης -στην καλύτερη των περιπτώσεων. Μέσω του FastDeals, αντίθετα, μία επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να κάνει μια πολύ στοχευμένη διαφήμιση, απευθυνόμενη σε κάποιον που ψάχνει στο συγκεκριμένο αντικείμενο και σε ένα συγκεκριμένο σημείο. Δεν θα ψάχνει, με άλλα λόγια, για ταβέρνα και θα βλέπει προσφορές για ξενοδοχεία και καφέ, αλλά μόνο ταβέρνες και μεζεδοπωλεία που είναι κοντά του. Σημειώστε επίσης ότι κάθε επιχειρηματίας μπορεί να αλλάξει την προσφορά του όσο συχνά θέλει, χωρίς επιπλέον κόστος. Ή ακόμα να δει στατιστικά που αφορούν την ανταπόκριση του κόσμου και να διαφοροποιήσει αντίστοιχα το πλάνο του».

 

Το κόστος φιλοξενίας κάθε επιχείρησης είναι μόνο 1 ευρώ την ημέρα, ανεξάρτητα με τον αριθμό των πελατών. «Το σύστημα δουλεύει με credits. Ενα ανά ημέρα. Εάν εγώ έχω, για παράδειγμα, 30 credits και θέλω να τα ενεργοποιώ, ας πούμε, κάθε Δευτέρα, σημαίνει ότι με αυτά μπορώ να διαφημίζομαι για μισό χρόνο και παραπάνω. Επίσης, υπάρχει και μία δωρεάν δοκιμαστική περίοδος 100 ημερών, εντός της οποίας ο επιχειρηματίας έχει την ευκαιρία να διαπιστώσει και μόνος του ότι όντως το application του είναι κερδοφόρο. Ποιος, αναρωτιέμαι, δεν θα έδινε 1 ευρώ την ημέρα για να διαφημίσει την επιχείρησή του;»

 


Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=180346