- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε
Η τηλεοπτική καμπάνια της μπύρας Μύθος
15/04/14 TA NEA ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Με πηγή έμπνευσης τα Ικαριώτικα πανηγύρια τα οποία αποτελούν έναν Μύθο για όσους έχουν συμμετάσχει σε αυτά, σε συνδυασμό με τη δύναμη της «δίψας για να πηγαίνεις μπροστά» το νέο διαφημιστικό σποτ αναπαριστά μια καλοκαιρινή μπόρα η οποία θα μπορούσε να αποτελέσει την αίτια για τη διακοπή ενός καθόλα επιτυχημένου πανηγυριού.
Ωστόσο, με θετική ματιά και ομαδικό πνεύμα οι συμμετέχοντες σε αυτό μετατρέπουν τη μικρή αυτή αναποδιά σε πρόκληση και συνεχίζουν ακόμη πιο δυναμικά στο ρυθμό του πανηγυριού.
Η ιστορία φτάνει στο αποκορύφωμα της υπό τους ήχους του διάσημου «Ικαριώτικου».
H Μύθος Ζυθοποιία, μέλος του Ομίλου Carlsberg, αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στην Ελλάδα.
Η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητη μονάδα παραγωγής στην περιοχή της Σίνδου, στη Θεσσαλονίκη, όπου παράγει τις μπύρες Mythos, Kaiser, KaiserDoubleMalt, KaiserBlonde και Henninger, τις οποίες και διανέμει στη χώρα μας.
Ειδικά σε ό,τι αφορά την μπύρα Mythos, την πιο διάσημη Ελληνική μπύρα στον κόσμο, η εταιρεία αναπτύσσει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, καθώς το συγκεκριμένο προϊόν αποτελεί τη μοναδική ελληνική μάρκα μπύρας που εξάγεται σε περίπου 40 χώρες ενώ έχει επώνυμη ζήτηση και φανατικούς θαυμαστές.
Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=190059
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε