- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε
Χιλιοπαιγμένες σειρές με… φανατικούς τηλεθεατές
25/04/14 MEDIA,ΘΕΜΑΤΑ,ΘΕΜΑΤΑ - MEDIA
Του Σωτήρη Μανιάτη
Μπορεί να ήταν περιορισμένο το πασχαλινό πρόγραμμα που επέλεξαν τα περισσότερα κανάλια και… καταχωνιασμένο είτε πολύ αργά είτε πολύ νωρίς το πρωί, αλλά όσα είχαν κάτι αξιόλογο έστω και χιλιοπαιγμένο προσέλκυσαν και πάλι τηλεοπτικό κοινό.
Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι επιλογές του ΑΝΤ1. Μετέδωσε τη Μεγάλη Εβδομάδα για πολλοστή φορά την εξαιρετική μίνι σειρά του Φράνκο Τζεφιρέλι «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» και τρία επεισόδια της συγκεκριμένης παραγωγής κατέλαβαν ισάριθμες θέσεις στο Τοπ-20 του συγκεκριμένου διαστήματος (14-20/4/14) σύμφωνα με τον πίνακα της Nielsen Audience Measurement. Τους περισσότερους τηλεθεατές προσέλκυσε το επεισόδιο της Μ. Τετάρτης που κατά μέσον όρο το παρακολούθησαν 743.000 άτομα. Και η άλλη θρησκευτική σειρά πάντως που επέλεξε ο ΑΝΤ1, «Η Βίβλος – The Bible», βρήκε μία θέση στο Τοπ-20. Το επεισόδιο της σειράς που μεταδόθηκε το Μ. Σάββατο βρέθηκε στην προτελευταία θέση, καθηλώνοντας μπροστά στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 706.000 τηλεθεατές.
Κερδισμένος όμως φαίνεται να βγήκε και ο ALPHA με το πασχαλινό «Στην υγειά μας ρε παιδιά» του Σπύρου Παπαδόπουλου, το μοναδικό ξεχωριστό εορταστικό πρόγραμμα, που προσέλκυσε το ενδιαφέρον 819.000 τηλεθεατών κατά μέσον όρο και έτσι καπάρωσε την ένατη θέση του πίνακα.
Από τις 20 θέσεις του πίνακα τις περισσότερες, οκτώ, καταλαμβάνουν προγράμματα του ΑΝΤ1, ενώ ακολουθεί ο ALPHA με πέντε, το MEGA με τέσσερα ενώ τρεις θέσεις έχει καταλάβει και η Δημόσια Τηλεόραση. Πρόκειται βέβαια για ισάριθμα 10λεπτα της αναμέτρησης εκτός έδρας του Ολυμπιακού με τη Ρεάλ Μαδρίτης στην Ευρωλίγκα. Οι περισσότεροι φαίνεται να καθηλώθηκαν στην τρίτη περίοδο της αναμέτρησης καθώς την είδαν κατά μέσον όρο 822.00 τηλε-φίλαθλοι.
Στην κορυφή πάντως του πίνακα, πρώτη και δεύτερη θέση έχουν καταλάβει δύο σειρές του MEGA. Πρώτο και καλύτερο έρχεται το «Κάτω Παρτάλι» που είναι και το μοναδικό… «πολυεκατομμυριούχο» πρόγραμμα, καθώς το επεισόδιο που μεταδόθηκε τη Μ. Δευτέρα, το παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 2.138.000 άτομα. Και ακολουθούν τα «Κλεμμένα όνειρα» με 1.397.000 τηλεθεατές.
Την πρώτη πεντάδα του πίνακα συμπληρώνουν το «The Voice» του ΑΝΤ1 με 1.319.000 τηλεθεατές και δύο επεισόδια της επίσης επιτυχημένης σειράς του ALPHA «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» με 1.214.000 άτομα να καθηλώνει το επεισόδιο που προβλήθηκε τη Μ. Τρίτη και 1.125.000 άτομα να προσελκύει το επεισόδιο της Μ. Δευτέρας. Θέση πάντως στην 20άδα κατέλαβε και η «Ελληνοφρένεια» του ALPHA (12η) που μεταδόθηκε τη Μ. Τρίτη (778.000 άτομα).
Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=192480
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε