- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -

Social Media για την Initiative Ελλάδας

28/04/14 TA NEA ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Η Unilever ανέθεσε στην Initiative Ελλάδας τη διαχείριση δύο λογαριασμών της στα Social Media, το πρώτο αφορά στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας ΑΙΜ και το δεύτερο στην premium γαλλική μουστάρδα Maille.

Η ΑΙΜ έχοντας ήδη διανύσει μια πορεία τριών χρόνων στο Facebook, μετακινήθηκε στην Initiative με στόχο να βγει πολύ δυναμικά στα Social Media, ενώ η Facebook σελίδα της Maille συστάθηκε εξ αρχής με την έναρξη της νέας συνεργασίας.


Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=193290