- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -

Ιδιώτες εργολάβοι, ταλαιπωρία διαρκείας

05/05/14 ΕΛΛΑΔΑ

Του Γιάννη Μπασκάκη

 

Για σχεδόν μία εβδομάδα έμειναν χωρίς τηλέφωνο πάνω από 2.000 κάτοικοι των Βριλησσίων, καθώς η βλάβη που προκάλεσε η βροχόπτωση της Κυριακής 27 Απριλίου σε καλώδιο του ΟΤΕ αποκαταστάθηκε μόλις την Παρασκευή. Αξίζει να αναφερθεί ότι ανάμεσα στους κατοίκους των Βριλησσίων που έμειναν χωρίς τηλέφωνο ήταν και ο ίδιος ο πρόεδρος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ. Σύμφωνα με την ΑΣΕ-ΟΤΕ, η δική του βλάβη χρειάστηκε τρεις μέρες για να αποκατασταθεί.

 

Οπως καταγγέλλει στην «Εφ.Συν.» η Αγωνιστική Συσπείρωση Εργαζομένων ΟΤΕ, είναι πλέον συχνό φαινόμενο οι συνδρομητές να περιμένουν για την αποκατάσταση της βλάβης μέχρι και ένα μήνα, καθώς το τελευταίο τετράμηνο το έργο αποκατάστασης των βλαβών πέρασε στο μεγαλύτερο μέρος του από το συγκρότημα καλωδιακών βλαβών του υπόγειου δικτύου του ΟΤΕ σε ιδιώτες εργολάβους, με αποτέλεσμα η αποκατάσταση από 1-2 μέρες να παίρνει πλέον και εβδομάδες. Οπως μας λένε οι τεχνικοί του ΟΤΕ, ο βασικότερος λόγος είναι το ανειδίκευτο προσωπικό που εργάζεται για τον εργολάβο και μάλιστα χωρίς να πληρώνεται υπερωρίες.

 

«Ειδικά στην αρχή υπήρξαν και βλάβες που κράτησαν 3 μήνες. Πηγαίναμε πολλές φορές σε συνδρομητές οι οποίοι έκλαιγαν ή οι οποίοι ήταν εχθρικοί απέναντι μας. Επρόκειτο για καρδιοπαθείς ή καρκινοπαθείς ή για εταιρείες που είχαν μείνει χωρίς τηλέφωνο κι εμείς υπερβάλαμε εαυτόν για να τους εξυπηρετήσουμε», λέει στην «Εφ.Συν.» ο Δημήτρης Φαρακλιώτης, αναπληρωτής γραμματέας της Πανελλήνιας Ενωσης Τεχνικών ΟΤΕ. «Το ζήτημα είναι ότι αυτοί που την πληρώνουν είναι οι συνδρομητές που θα έρθουν αντιμέτωποι με μεγαλύτερα προβλήματα τον χειμώνα», λένε οι τεχνικοί του ΟΤΕ.

 


Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=195030