- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε
Σε λάθος στον αλγόριθμο αποδίδει το υπ. Παιδείας τη χαμηλή βαθμολόγηση
27/06/14 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
εξετάσεις της Α’ Λυκείου, οφείλεται σε τεχνικής φύσεως πρόβλημα. Το λάθος εντοπίστηκε στον αλγόριθμο που χρησιμοποιούσαν οι διορθωτές για τη βαθμολόγηση των γραπτών και είχε ως αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να βαθμολογηθούν με κάτω από τη βάση.
Κατόπιν αυτού, οι διορθωτές κλήθηκαν να προχωρήσουν στην ιδιόχειρη βαθμολόγηση των γραπτών ή να κάνουν χρήση του σωστού αλγορίθμου.
Πήγες του υπουργείου Παιδείας τόνιζαν ότι δεν θα υπάρξει καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων, ενώ επισήμαναν ότι δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για τις επιδόσεις των μαθητών αν δεν υπάρξει μεγαλύτερο δείγμα ή ακόμη και τα τελικά αποτελέσματα.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έχει καταστήσει σαφές ότι, εάν χρειαστεί, θα υπάρξουν διορθώσεις, αποκλείοντας ωστόσο την κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων. «Εμείς πιστεύουμε στο θεσμό και δεν πρόκειται να τον αλλάξουμε, θα δούμε όμως ποιες τεχνικές παρεμβάσεις μπορούμε να κάνουμε αφού όμως βγουν οι βαθμολογίες» τόνισε χαρακτηριστικά χθες από τη Ρόδο ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος.
Σχετικό θέμα: Έρευνα στην «Εφ.Συν.» για τις εξετάσεις της Α' Λυκείου [1]
efsyn.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=210955
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε