- Εφημερίδα των Συντακτών - https://archive.efsyn.gr -

Κρεμαστινός: «Η χώρα κινδυνεύει, όχι το ΠΑΣΟΚ»

03/09/14 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Για το θέμα των αποδοκιμασιών κατά του Ευάγγελου Βενιζέλου στο Ζάππειο, μίλησε σήμερα (Τετάρτη) ο Δημήτρης Κρεμαστινός, από τον ραδιοσταθμό Αθήνα 9,84. Ο κ. Κρεμαστινός χαρακτήρισε ως «απρέπεια» τις αποδοκιμασίες κατά του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.

«Αναμφισβήτητα ήταν μεγάλη απρέπεια. Ίσως η λέξη τα λέει όλα, διότι μπορείς να έχεις διαφορετική άποψη, μπορείς να την εκφράζεις, αλλά πρέπει να την εκφράζεις κόσμια», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κρεμαστινός για να προσθέσει πως τόσο ο Ευάγγελος Βενιζέλος όσο και Γιώργος Παπανδρέου «πρέπει να καταβάλουν μία προσπάθεια και, περισσότερο, να δεχθούμε την άποψη ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είναι εκλεγμένος για μία ορισμένη θητεία, έχει επανεκλεγεί. Όλοι μπορούν να εκφράζουν τις απόψεις, τις θέσεις, τις αντιθέσεις τους, αλλά, εφόσον υπάρχουν εκλογές, εκφράζονται και με την ψήφο των μελών. Δεν βλέπω τον λόγο να φτάνει κανείς στα άκρα».

Ο κ. Κρεμαστινός απάντησε αρνητικά εάν το ΠΑΣΟΚ κινδυνεύει με διάσπαση: «Στην παρούσα φάση, τουλάχιστον, δεν το βλέπω, γιατί η χώρα κινδυνεύει, δεν κινδυνεύει το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ είναι ένα κόμμα. Η χώρα κινδυνεύει. Αν αυτήν τη στιγμή πέσει η κυβέρνηση, ακόμα και με εκλογές, δεν βλέπω ότι μπορεί να υπάρξει ένα πιο υγιές κυβερνητικό σχήμα, υπό την έννοια του να υπάρχει ταύτιση απόψεων –που δεν υπάρχει ούτε σήμερα, αλλά όσο γίνεται να είναι μικρότερες οι διαφορές του σχήματος που θα κυβερνήσει».

 

efsyn.gr


Σύνδεσμος άρθρου : https://archive.efsyn.gr/?p=230419