- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε
Τι απαντούν Κιμούλης-Τσακνής για τις «Θεσμοφοριάζουσες»
08/09/14 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Τη ματαίωση όλων των επόμενων παραστάσεων για την παραγωγή του Αριστοφάνη, ανακοίνωσε ο θεατρικός οργανισμός «Ακροπόλ» εξαιτίας μη προσέλευσης του κοινού, προκαλώντας σφοδρές αντιδράσεις στον καλλιτεχνικό κόσμο.
Η παράσταση, σε διασκευή Γιώργου Κιμούλη και Πιτσιρίκου, έκανε πρεμιέρα στις 23 Ιουνίου στο Θέατρο Βράχων και η περιοδεία της περιλάμβανε 60 θέατρα σε όλη την Ελλάδα.
Σε 37 παραστάσεις 16.000 εισιτήρια
Ο Γιώργος Κιμούλης στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook προχωρά σε «…ένα σχόλιο ως απλή διευκρίνιση… δια του λόγου το ασφαλές» αναφέροντας συγκεκριμένα: «σε 37 παραστάσεις η παραγωγή αποδεδειγμένα είχε κόψει πάνω από 16000 εισιτήρια σχεδόν! Αυτό λέγεται «μη ανταπόκριση του κόσμου»; Δε νομίζω. Πόσοι θίασοι φέτος που περιόδευαν στην επικράτεια έκαναν σε 37 παραστάσεις πάνω από 16000 εισιτήρια; Ίσως όμως ο κ. Κιρκινέζος, που μας προειδοποιεί, πως θα συνεχίσει να παράγει καλλιτεχνικό έργο, πιστός στο όραμά του για παραστάσεις υψηλού επιπέδου, να γνωρίζει καλύτερα…».
Η δήλωση του Δ. Τσκανή
Ο συνθέτης- στιχουργός Διονύσης Τσακνής όταν γνωστοποιήθηκε η ματαίωση των παραστάσεων, έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Όταν το αυτονόητο (να αμείβεσαι έστω και με συνθήκες μνημονίου) καταργείται τότε οφείλεις αντιδράσεις», αναφέρει μεταξύ άλλων στη δήλωσή του, ο μουσικοσυνθέτης και στιχουργός, Διονύσης Τσακνής, ο οποίος καταγγέλλει τον επιχειρηματία.
Διαβάστε αναλυτικά τη δήλωση του Διονύση Τσακνή:
«Όταν το αυτονόητο (να αμείβεσαι έστω και με συνθήκες μνημονίου) καταργείται,
Όταν ο σεβασμός της εργασίας (χειρωνακτικής ή πνευματικής) μοιάζει για την ασύδοτη εργοδοσία, άγνωστη λέξη,
Όταν η επιδειξιομανία του πλούτου, χλευάζει την οικονομική δυσπραγία του εργαζόμενου και κωφεύει στις δικαιολογημένες οχλήσεις και επιβεβλημένες αντιδράσεις,
Όταν η επιχειρούμενη λογική του εκφοβισμού, (μην τύχει και δε βρεις αύριο δουλειά σε παρόμοιους πάτρονες) γίνεται καθεστώς,
ΤΟΤΕ: Οφείλεις να αντιδράσεις με όσα μέσα σου δίνουν οι κουτσουρεμένοι -έστω νόμοι αυτού του κράτους, όχι μόνο σε κοινωνικό, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο.
Εκφράζοντας -θέλω να πιστεύω- το σύνολο των συναδέλφων του χώρου, (ηθοποιών, τεχνικών και υπολοίπων συντελεστών της παράστασης “ΘΕΣΜΟΦΟΡΙΑΖΟΥΣΕΣ” , παραγωγής του γνωστού πλέον στον καλλιτεχνικό χώρο, επιχειρηματία ονόματι ΦΑΝΗ ΚΙΡΚΙΝΕΖΟΥ) κατήγγειλα την σύμβασή μου με τον εν λόγω επιχειρηματία και προχώρησα σε απαγόρευση χρήσης της μουσικής μου για την συγκεκριμένη παράσταση, για αθέτηση όλων των συμβατικών του υποχρεώσεων.
Συμβατικές υποχρεώσεις, που εξ όσων καλά γνωρίζω, αθέτησε και συνεχίζει να αθετεί τόσο προς τους ηθοποιούς και τεχνικούς, όσο και προς τον μεταφραστή Κ. Γεωργουσόπουλο, το διασκευαστή Γ. Κιμούλη , τη χορογράφο Ε. Γεροδήμου και τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές.
Σε παρόμοιες ενέργειες, σαν τη δική μου προέβησαν ηθοποιοί της παράστασης όσο και ο σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής Γ. Κιμούλης δείχνοντας έτσι ,πως μόνο με κοινούς αγώνες μπορούμε να διασφαλίσουμε την ποιότητα του καλλιτεχνικού μας έργου και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας.
Δεν προέχει η όποια οικονομική μου δικαίωση, για την απλήρωτη εργασία μου. (Με την κατάσταση δε των δικαστηρίων, μάλλον οι κληρονόμοι μου θα εισπράξουν).
Αντιθέτως η ηθική, κοινωνική και πολιτική διάσταση, μέσω της δημοσιοποίησης της αθλιότητας, είναι αυτή, που με οδήγησε στο ύστατο όπλο που μου απέμεινε».
efsyn.gr
Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=231794
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε