- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -

Αποκατάσταση της γραμμής Βόρειου Αιγαίου με «μπαλώματα»

24/09/14 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Το Α' κατηγορίας πλοίο (9 ετών) «Νήσος Μύκονος», της ναυτιλιακής εταιρείας «Hellenic Seawys», θα εκτελεί από την Παρασκευή δυο φορές την εβδομάδα το δρομολόγιο «Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου και επιστροφή» μετά την απόφαση ανάθεσης που υπέγραψε την Τετάρτη ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Η γραμμή αυτή είχε μείνει το τελευταίο χρονικό διάστημα «ορφανή», καθώς ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης είχε κηρύξει έκπτωτη τη ναυτιλιακή εταιρεία ΝΕΛ λόγω «πλημμελών εκτελέσεων των δρομολογίων».
Να σημειωθεί ότι με την σύμβαση που υπέγραψε η «Hellenic Seaways» και η οποία είναι μόνο για τρεις μήνες, υπάρχουν δύο αλλαγές. Τα δρομολόγια μειώνονται από τρία σε δύο την εβδομάδα, και μένει εκτός προσέγγισης το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, κάτι που έτσι και αλλιώς είχε προαναγγείλει ο Μ.Βαρβιτσιώτης αρκετό καιρό πριν, σε συνέντευξή του.

Το μίσθωμα προσδιορίζεται 93.825 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο, η ισχύ της εκτείνεται από 24/9/2014 μέχρι την έναρξη της εκτέλεσης δρομολογίων με τακτική δρομολόγηση ή μέχρι την σύναψη σύμβασης αποκλειστικής εξυπηρέτησης ή μέχρι την προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού. Διευκρινίζεται ότι το χρονικό διάστημα, σε κάθε περίπτωση, δε δύναται να υπερβαίνει τους τρεις μήνες από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.

Σημειώνεται ότι το πλοίο «Νήσος Μύκονος» θα αντικαθίσταται σε έκτακτες περιπτώσεις, μετά από έγκριση του υπουργείου Ναυτιλίας μόνον από άλλο πλοίο της εταιρείας, ανάλογης κατηγορίας και προδιαγραφών. Επιπλέον, προβλέπεται η δυνατότητα για τροποποιήσεις, εφόσον έτσι επιτυγχάνεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συγκοινωνιακών αναγκών.

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι για την κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών των Ψαρών, η εταιρεία δεσμεύτηκε για την εκτέλεση μίας προσέγγισης την εβδομάδα, χωρίς επιδότηση, στο πλαίσιο του δρομολογίου Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη με το πλοίο «Αριάδνη» μέχρι τις 16/10. Το δρομολόγιο αυτό αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας προκήρυξης για τις γραμμές αυτές, όταν και θα αποκατασταθούν για όλο το έτος οι συγκοινωνιακές ανάγκες των νησιών στην ευρύτερη περιοχή.

Μετά την υπογραφή της ανάθεσης, ο Μ.Βαρβιτσιώτης δήλωσε: «Έχω τονίσει σε κάθε ευκαιρία ότι αποτελεί εθνικό και προσωπικό καθήκον να κάνω ό,τι είναι δυνατόν για τη βελτίωση του ακτοπλοϊκού μας δικτύου. Η διασύνδεση μεταξύ των νησιών του Βορείου Αιγαίου που είχε διαταραχθεί το προηγούμενο χρονικό διάστημα, πλέον, αποκαθίσταται άμεσα και με ένα στόχο: τη συνέπεια και την ταχύτητα στην εξυπηρέτησή τους, ώστε να ενισχυθεί ξανά η αναπτυξιακή προοπτική των νησιών αυτών».

 

Η ανακοίνωση της Hellenic Seaways

Η Hellenic Seaways ανακοινώνει ότι από την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου, το «Νήσος Μύκονος» θα εξυπηρετεί τη σύνδεση των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου με τον Πειραιά και την Καβάλα
Στο πλαίσιο αυτό το δρομολόγιο του πλοίου θα είναι Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Εύδηλος-Καρλόβασι-Βαθύ-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Καβάλα και θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα.
Κατ’ αυτό τον τρόπο, πέραν της σύνδεσης της Ικαρίας και της Σάμου με τον Πειραιά, η σύνδεση επεκτείνεται με το ίδιο πλοίο σε όλο τον Βορειοανατολικό νησιωτικό άξονα που περιλαμβάνει τη Χίο, τη Μυτιλήνη και τη Λήμνο, καταλήγοντας στην Καβάλα.
Το Επιβατηγό – Οχηματαγωγό «Νήσος Μύκονος», που ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα το 2005, είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας, με δυνατότητα μεταφοράς 1.915 επιβατών και 418 οχημάτων, και ταχύτητα 28 κόμβων.
Η ανάληψη του δρομολογίου αυτού, είναι για την Hellenic Seaways τιμή και συνάδει απόλυτα με την εταιρική της φιλοσοφία να δίνει προτεραιότητα στην παροχή άριστων υπηρεσιών φιλοξενίας και εξυπηρέτησης τόσο των επιβατών της, όσο και των τοπικών κοινωνιών των δεκάδων προορισμών της.

 

 

Χριστίνα Παπασταθοπούλου

 

efsyn.gr


Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=237600