- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε
Δρόμος καρμανιόλα
02/05/13 Αρχείο Άρθρων,ΕΛΛΑΔΑ
Η Εθνική Αντιρρίου-Ιωαννίνων χαρακτηρίζεται από την γενική γραμματεία δημοσίων έργων επικίνδυνη, καθώς «δημιουργεί προβλήματα ασφαλούς οδήγησης»
[1]Καρμανιόλα και με τη «βούλα» του αρμόδιου υπουργείου η -κατ΄ ευφημισμόν- εθνική οδός Αντιρρίου-Ιωαννίνων. Μελέτη της γενικής γραμματείας δημοσίων έργων, που ανακοινώθηκε χθες, αποκαλύπτει ότι «η υφιστάμενη κατάσταση του οδοστρώματος, ιδιαίτερα σε ορισμένα τμήματα, δημιουργεί προβλήματα ασφαλούς οδήγησης, λόγω της μεγάλης φθοράς». Είχε προηγηθεί έγγραφη παρέμβαση του συλλόγου των εργαζομένων στο πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ που απειλούσε να αποκλείσει από την κυκλοφορία τον καρόδρομο, στον οποίο τα τροχαία είναι σοβαρά και καθημερινά.
Πρόκειται για μεγάλα κομμάτια της μελλοντικής Ιονίας Οδού, η οποία με το πιο αισιόδοξο σενάριο θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2015. Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης Σταύρου Καλογιάννη, που σημειωτέον εκλέγεται στα Γιάννενα, εγκρίθηκε η διάθεση ενός εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση των σημαντικών φθορών στο οδόστρωμα σε δύο τμήματα: από το Αντίρριο ώς τη Συκούλα, στα όρια των νομών Αιττωλοακαρνανίας – Αρτας, και από την Αμφιλοχία ώς το Ακτιο. Το ποσόν εξασφαλίστηκε από τους πόρους του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ), του φορέα που έως το 2008 εισέπραττε τα έσοδα από τα διόδια στο εθνικό οδικό δίκτυο. Σήμερα τα έσοδά του έχουν περιοριστεί, καθώς διαχειρίζεται μόνον τους σταθμούς στα Μάλγαρα και την υποθαλάσσια σήραγγα Ακτιο-Πρέβεζα.
Οι εργολάβοι εδώ και πέντε χρόνια εισπράττουν τα διόδια από το «χρυσοφόρο» τμήμα Μεταμόρφωση Αττικής-Σκάρφειας Φθιώτιδας, της εθνικής Αθηνών-Λαμίας για να χρηματοδοτήσουν την κατασκευή της Ιονίας οδού και να κάνουν τη συντήρηση του δικτύου της εργολαβίας τους. Τα έργα έχουν σταματήσει εδώ και μια διετία, οι εργολάβοι συνεχίζουν να εισπράττουν από τα διόδια και φορτώνουν στο Δημόσιο το κόστος συντήρησης!
Χ.ΤΖ.
Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=46850
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε