- Εφημερίδα των Συντακτών - http://archive.efsyn.gr -
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε
Γιατί κλείνουν 80 υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ;
30/07/13 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Χωρίς οικονομοτεχνική μελέτη για τις επιπτώσεις στον Οργανισμό και την κοινωνία, προχώρησε η Διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛ.ΤΑ.) στο κλείσιμο 80 περιφερειακών ταχυδρομικών γραφείων, όπως καταγγέλλουν, σε ερώτησή τους στη Βουλή, 53 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, αιτούμενοι ταυτόχρονα την κατάθεση της αναφερόμενης μελέτης και την αιτιολογία για το κλείσιμο του κάθε γραφείου ξεχωριστά.
«Η Διοίκηση των ΕΛΤΑ, εφαρμόζοντας ουσιαστικά τις μνημονιακές επιταγές κυβέρνησης-τρόικας και επικαλούμενη την οικονομική κρίση, προχωρά στο κλείσιμο 80 ταχυδρομικών υποκαταστημάτων σ’ όλη τη χώρα, υπό το πρόσχημα του περιορισμού των λειτουργικών δαπανών του Οργανισμού», σημειώνουν οι βουλευτές του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Επιπλέον, κατηγορούν την κυβέρνηση πως δεν έχει κανέναν κεντρικό οικονομικό, αναπτυξιακό και κοινωνικό σχεδιασμό για τη χώρα και οι εποπτευόμενοι από αυτήν οργανισμοί, προχωρούν σε αντίστοιχες ενέργειες, «ερημοποιώντας κοινωνικά και οικονομικά τη χώρα και παραδίδοντας στην ουσία το μεγαλύτερο μέρος του έργου τους στα ιδιωτικά συμφέροντα».
Προ ημερών ο πρόεδρος του Δ.Σ. και διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Κώστας Μελαχροινός, ενημερώνοντας για το κλείσιμο των 80 καταστημάτων και τη μετατροπή τους σε πρακτορεία, μέσω συμβάσεων που θα συναφθούν με ενδιαφερόμενους, ανέφερε πως «η αναδιάρθρωση βασίζεται σε μελέτη της αρμόδιας Διεύθυνσης και αφορά τα πλέον μειονεκτικά από άποψη εσόδων και τα περισσότερο ζημιογόνα καταστήματα». Σύμφωνα με τον ίδιο, η ενέργεια αυτή θα έχει άμεσο οικονομικό όφελος για τον Οργανισμό της τάξης των 2,5 εκατ. ευρώ ετησίως.
Η εν λόγω παρέμβαση δημιουργεί μια αίσθηση πως αναμένεται υποβάθμιση στις υπηρεσίες και στο δίκτυο του Οργανισμού. «Λαμβάνουμε μηνύματα πως κανένας πολίτης δεν θέλει να φύγουν από κοντά του τα ΕΛΤΑ, θέλει την παρουσία του Οργανισμού, είναι σημαντικό αυτό», σημείωσε στην «Εφ.Συν.», ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Ταχυδρομικών, Γιάννης Βασιλόπουλος, σημειώνοντας πως μέχρι τώρα δεν υπάρχει η εικόνα απομάκρυνσης προσωπικού. «Επιπτώσεις στην εξυπηρέτηση του κοινού θα υπάρξουν μόνο εάν δεν υπάρξει μέριμνα. Για ποια σκοπιμότητα γίνεται αυτό; Μάλλον για επιχειρηματικούς λόγους», κατέληξε.
Στέργιος Ζιαμπάκας
Σύνδεσμος άρθρου : http://archive.efsyn.gr/?p=82769
Πατήστε ΕΔΩ για να εκτυπώσετε