Προσπάθεια να «κερδίσει» ακόμα περισσότερους τουρίστες από το εξωτερικό κάνει φέτος το υπουργείο Τουρισμού.
Όπως τόνισε η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, από τον Σεπτέμβριο του 2013 «τρέχουν» οι διαφημιστικές πρωτοβουλίες για τη νέα χρονιά, οι οποίες θα συνεχιστούν έως και τον Απρίλιο, με έμφαση στο Διαδίκτυο.
Η κ. Κεφαλογιάννη υπογράμμισε μεταξύ άλλων, ότι «στόχος είναι η σύνδεση των τουριστικών προϊόντων με την παραγωγή και αυτό είναι το όραμα για την ελληνική κοινωνία».
efsyn.gr