07/04/14 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Η Μισέλ Γουίλιαμς πρωταγωνιστεί στη Νέα Υόρκη στο «Καμπαρέ»

Μετά τη Μέριλιν, η Σάλι Μπόουλς

      Pin It

Πολλοί αμφέβαλαν και μετά κατάπιαν τη γλώσσα τους για το αν η Μισέλ Γουίλιαμς, μαζεμένη, εσωστρεφής, εύθραυστη και με μια κινηματογραφική καριέρα κυρίως σε μικρές ανεξάρτητες αμερικανικές ταινίες, θα τα ‘βγαζε πέρα με τον ρόλο της Μονρόε στο «Επτά μέρες με τη Μέριλιν» του Σάιμον Κέρτις. Εκεί και χόρεψε και τραγούδησε και ήταν απίστευτα σέξι. Κι ας ήταν η πρώτη της φορά.

 

Τώρα που ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει στο Μπροντγουέι, στην αναβίωση του «Καμπαρέ», που είχε πρωτοανεβάσει το The Roundabout Theatre το 1988 με συν-σκηνοθέτες τον περίφημο Σαμ Μέντες και τον χορογράφο του κλασικού μιούζικαλ Ρομπ Μάρσαλ, ελάχιστοι έχουν πια ενδοιασμούς. Ο Μέντες την ήθελε μετά μανίας, μία μόνο φορά την είδαν με τον Μάρσαλ, και ΟΚ, ο ρόλος της Σάλι Μπόουλς ήταν δικός της. Αν και έπρεπε πρώτα να αποσυρθεί από την παραγωγή η Εμα Στόουν, που όσο να ‘ναι τα φέρνει περισσότερο στο ταμείο.

 

Η 33χρονη Μισέλ Γουίλιαμς, με ήδη 3 υποψηφιότητες για Οσκαρ, εξηγεί στους «New York Times» γιατί δέχτηκε τον ρόλο: «Οταν είπα ότι θέλω να τον παίξω αρκετοί φίλοι μου μού είπαν, “είσαι βέβαιη, δεν σε τρομοκρατεί;”. Δεν είμαι καλή στο να υπολογίζω πολύ τα πράγματα. Ενθουσιάζομαι με κάτι και όλες οι επιφυλάξεις εξαφανίζονται. Ούτε καν σκέφτομαι πώς θα εξελιχθεί τελικά η ερμηνεία μου».

 

Η εμπειρία της ως Μέριλιν υπήρξε καθοριστική. «Δεν ένιωθα ότι έχω κάποιο φυσικό ταλέντο για χορό και τραγούδι», λέει. «Αυτό που ευχαριστιόμουν είναι ότι ξέφευγα από το… κεφάλι μου. Δεν μπορείς να χορεύεις και να τραγουδάς και συγχρόνως να σκέφτεσαι. Υπάρχει πολλή χαρά σ’ αυτό κι εγώ δεν έχω αρκετή στη ζωή μου. Και όποτε μπορώ να τη βρω, τρέχω».

 

Αυτό που κάπως την τρόμαζε ήταν οι μεγάλες ηθοποιοί που έχουν ερμηνεύσει τη Σάλι Μπόουλς στο σανίδι (Τζούλι Χάρις, Νατάσα Ρίτσαρντσον, Τζένιφερ Τζέισον Λι, Τζούντι Ντεντς) και φυσικά η ανυπέρβλητη Λάιζα Μινέλι στην οθόνη. «Η Σάλι είναι ένας ρόλος που αντέχει την επανάληψη», εξηγεί η Γουίλιαμς. Προσπαθώντας να καταλάβει τον χαρακτήρα της Αγγλιδούλας χορεύτριας που εμφανίζεται, προσπαθώντας να πετύχει, στο καμπαρέ «Κιτ Κατ» τη δεκαετία του 1930, ενώ οι ναζί ανέρχονται στην εξουσία, ταξίδεψε στο Βερολίνο και κουβέντιασε πολύ με τον Αμερικανό ζωγράφο Ντον Μπατσάρντι, που έζησε μια παθιασμένη ερωτική σχέση με τον Κρίστοφερ Ισεργουντ. Μην ξεχνάμε ότι στο δικό του βιβλίο «Berlin Stories» βασίστηκε το «Καμπαρέ».

 

Οι previews έχουν αρχίσει. Η πρεμιέρα θα δοθεί στις 24 Απριλίου. Μέχρι τότε η Μισέλ Γουίλιαμς θα ψάχνει τον ρόλο, κι ας έχει ήδη τα πράσινα νύχια της Σάλι Μπόουλς, φοράει έντονο ρουζ και σκούρο κόκκινο κραγιόν. «Τη σκέφτομαι συνέχεια. Ποια είναι η βασική της έλλειψη και δεν τα καταφέρνει; Μήπως είναι χαλαρή; Μήπως αντίθετα είναι υπερενθουσιώδης; Γιατί σπάει συνέχεια τα μούτρα της, γιατί μένει πάντα απένταρη και πώς μένει;».

 

Επιμ.: Β. Γεωργακοπούλου

 

Scroll to top