ΑΠΕ-ΜΠΕ

22/07/13 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Διαρκείας με… σύστημα

      Pin It

Του Τάσου Τσατάλη

 

Η ανακοίνωση της ΑΕΚ το Σάββατο το απόγευμα, για την πώληση 5.000 καρτών διαρκείας στις πρώτες εννέα μέρες που είναι σε διάθεση, προκάλεσε αίσθηση. Στην πραγματικότητα, για ανάλογο χρονικό διάστημα, η «Ενωση» έχει πουλήσει περισσότερα διαρκείας από οποιαδήποτε ομάδα της Σούπερ Λίγκας. Μάλιστα τον Παναθηναϊκό τον περνάει και στην απόλυτη σύγκριση.

 

Η αλήθεια είναι πως με βάση την γκρίνια για τις τιμές ελάχιστοι περίμεναν αυτή την είδηση. Ολα δείχνουν πως η ΑΕΚ έχει σοβαρές πιθανότητες να πιάσει τις δέκα χιλιάδες διαρκείας. Τίποτα όμως δεν είναι τυχαίο. Σίγουρα οι ΑΕΚτζήδες δείχνουν έμπρακτα ότι εμπιστεύονται τον Μελισσανίδη και τους… φτιάχνει το νέο ξεκίνημα, αλλά τα πέντε χιλιάδες κομμάτια σε εννιά μέρες δεν οφείλονται μόνον εκεί.

 

Αν η καμπάνια για τα διαρκείας είναι ένα πρώτο δείγμα της οργάνωσης σε διοικητικό επίπεδο, τότε η ΑΕΚ του Μελισσανίδη ξεκινάει με… άριστα δέκα. Κι εξηγούμαστε…

 

Η πώληση των διαρκείας δεν έχει αφεθεί στην τύχη της. Πέφτει πολλή δουλειά, με επικεφαλής τον Γιώργο Ρόκκα κι ένα επιτελείο στενών συνεργατών του, που έχουν κινηθεί πολύ συντονισμένα. Πιο συγκεκριμένα, από την πρώτη μέρα διάθεσης φτιάχτηκε μια λίστα με φίλους της ομάδας που εδώ και χρόνια αγοράζουν σχετικά ακριβά διαρκείας. Από 250 ευρώ και πάνω, δηλαδή. Σε όλους αυτούς έγιναν προσωπικά τηλεφωνήματα από στελέχη κι όχι απλούς υπαλλήλους της ΑΕΚ.

 

Ταυτόχρονα, κάθε μέλος της δωδεκαμελούς διοικούσας επιτροπής «φορτώθηκε» κι ένα πακέτο διαρκείας, με εντολή να το διαθέσει από την πρώτη κιόλας εβδομάδα, αξιοποιώντας ο καθένας τον προσωπικό του κύκλο.

 

Από τις εννιά το πρωί που ανοίγουν τα γραφεία στο ΟΑΚΑ μέχρι τις πέντε το απόγευμα οι άνθρωποι της ΑΕΚ δεν περιμένουν την… πελατεία αλλά την κυνηγάνε στην κυριολεξία. Για όσους ζουν αυτή τη διαδικασία από μέσα, ο αριθμός που ανακοινώθηκε το Σάββατο δεν προκάλεσε καμιά έκπληξη. «Θα ήταν αποτυχία να μη φτάσουμε αυτόν τον αριθμό με το τρέξιμο που πέφτει» έλεγε χθες στέλεχος της διοίκησης της ΑΕΚ.

 

Κι όλα αυτά, χωρίς να έχει βάλει ακόμη ο Μελισσανίδης στο παιχνίδι τους οργανωμένους. Αυτό τώρα ξεκινάει στην ουσία, μετά τις πρώτες δέκα μέρες διάθεσης, και η επίσημη αφετηρία ήταν η σχετική προχθεσινή ανακοίνωση της Original, με την οποία ξεκαθαρίζει πως συμμετέχει πλέον στη διαδικασία της πώλησης των διαρκείας με τον τρόπο που το έκανε και το καλοκαίρι του 2004 με τον Νικολαΐδη. Στην ανακοίνωση αναφέρονται οι διευθύνσεις όλων των κατά τόπους κλαμπ της Original, ως επίσημα πλέον σημεία διάθεσης εισιτηρίων διαρκείας της ΑΕΚ.

 

Αυτή η διαδικασία είναι κι ένα άλλου είδους τεστ για τον Μελισσανίδη. Ηθελε και θέλει να αποδείξει πως διοικητικά η ΑΕΚ μπορεί να λειτουργεί αποτελεσματικά με το ένα τρίτο και λιγότερο των υπαλλήλων που είχε από το 2004 και μετά. «Ενενήντα υπαλλήλους δεν έχει ούτε η Μπαρτσελόνα» έλεγε πριν μπει στην ΑΕΚ ο Μελισσανίδης και προειδοποιούσε… για πόδι. Και όντως, με πολύ λιγότερους κατάφερε την ανατροπή στο θέμα των διαρκείας.

 

Scroll to top