28/07/13 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Βοήθεια, όχι άλλα social!

      Pin It

Εξαιτίας της έκρηξης των κοινωνικών δικτύων, η ενασχόληση μαζί τους απαιτεί πλήρες ωράριο εργασίας. Καλύτερα λοιπόν να αυτοπεριοριζόμαστε πριν από την καταστροφή

 

Γράφει η Βάλια Καϊμάκη

 

Είναι κάτι βδομάδες τώρα που έχω χάσει εντελώς την μπάλα με τα social media. Καλά το facebook και το twitter, τα ψιλοελέγχω (όχι πάντα). Και στο youtube μπαίνω όταν χρειάζομαι κάτι κι έχω κάνει και συνδρομές να με ειδοποιούν για όσα μ’ ενδιαφέρουν.

 

Αντε και το pinterest.βάζω τις φωτογραφίες που μου αρέσουν και θέλω να κρατήσω. Οσο για το pearltrees, ξεγράφτηκα και σας συμβουλεύω να κάνετε το ίδιο ή να μην το χρησιμοποιήσετε ποτέ. Γιατί παρ’ όλο που η ιδέα είναι εξαίρετη (έγραψα πριν από λίγο καιρό γι’ αυτήν) κάτι συμβαίνει με το ίδιο το δίκτυο και γεμίζει spam το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του χρήστη.

 

Ελα ντε όμως που ανακάλυψαν όλοι το linkedin προσφάτως και μ’ έχουν ταράξει στα αιτήματα. Ετσι κι αλλιώς το συγκεκριμένο δίκτυο είναι καθαρά επαγγελματικό και το χρησιμοποιώ για να συνδεθώ με ανθρώπους που έχουν σχέση με τη δουλειά μου. Τώρα γιατί γυναικολόγοι ή μαγαζιά μού ζητάνε να μπούνε στο δίκτυό μου δεν το καταλαβαίνω. Ή μάλλον καταλαβαίνω πολύ καλά, ότι θέλουν να μου πουλήσουν κάτι. Ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Επίσης πολλοί χρησιμοποιούν τις «προτάσεις» και πατάνε ό,τι βρούνε. Πέρασα πολλές ώρες να διερωτώμαι γιατί συγκεκριμένο άτομο, με το οποίο δεν μιλάω εδώ και χρόνια, μου έκανε αίτηση. Κατέληξα ότι μάλλον δεν το κατάλαβε, αλλιώς ήταν πολύ κακός, μα πάρα πολύ κακός τρόπος να πει «συγγνώμη, φέρθηκα άσχημα, ας το ξεχάσουμε». Παρ’ όλα αυτά, κάτι που έχασα τον κωδικό μου για κάτι μήνες, κάτι που δεν μπαίνω συχνά, έχω να διαχειριστώ πάνω από 500 αιτήσεις. Πώς; Μάλλον αδύνατον.

 

Χρειάζομαι μέρες ολόκληρες για να το κάνω. Και δεν το κάνω. Και μαζεύονται κι άλλες. Μάλλον θα πρέπει να διαγράψω το προφίλ μου, αν και το συγκεκριμένο δίκτυο είναι κάτι σαν online βιογραφικό και μου άρεσε.

 

Με κάτι άλλο που έχω θέμα είναι το Google+. Δεν το βρίσκω ενοχλητικό, γιατί όποιος θέλει σε προσθέτει σε κύκλους και δεν έχεις να κάνεις κάτι. Ωστόσο η netiquette (ο κώδικας καλής συμπεριφοράς του δικτύου) επιβάλλει, αν και ο άλλος σού αρέσει να τον προσθέσεις κι εσύ σε κύκλους (ακόμα και αν είναι στον κύκλο «ανεπιθύμητοι» ή «συνάδελφοι που θέλω ν’ αποφύγω»).

 

Η αλήθεια είναι ότι το Google+ έκανε από την αρχή αυτό που τα υπόλοιπα δίκτυα σε οδηγούν να κάνεις σιγά σιγά. Να έχεις δηλαδή τις επαφές ή τους φίλους σου (όπως θέλετε πείτε τους) σε ομάδες.

 

Εδώ οικογένεια, εκεί συνάδελφοι, παραπέρα διασημότητες (ω! ναι πολύς κόσμος το κάνει αυτό, παρακολουθεί διασημότητες) για να έχεις έναν κάποιον μπούσουλα. Πέρα από αυτήν την εξαίρετη ιδέα, ωστόσο, δεν έχω καταλάβει ακόμα τα πώς και τα γιατί του Google+.

 

Από κάποιους θεωρείται πιο «κυριλέ» από το facebook. To facebook είναι για τους πολλούς, εμείς οι καλοί λιγότερο είμαστε εδώ. Αλλά η ουσία των κοινωνικών δικτύων είναι να είμαστε πολλοί! Οσο για τα «hangouts» μια χαρά εφαρμογή μού φαίνεται… απλώς δεν έχω τόσους φίλους στο Google+ για να μιλήσουμε όλοι μαζί… Κρίμα, δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ.

 

Και ξέρετε, βέβαια, και τις ενστάσεις μου. Οταν μια εταιρεία προσφέρει όλες τις εφαρμογές μαζί, είναι σίγουρα απλούστερο για τον χρήστη, αλλά εγώ νιώθω ότι ανήκω πλέον σε κάποιον. Και αυτό δεν μου άρεσε, δεν μου αρέσει και αποκλείεται να μου αρέσει στο μέλλον.

 

……………………………………………………………………………………………………………………………….

 

e-KAINOTOMIA

 

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ερευνας (ΕΣΕ) ανακοίνωσε την Τρίτη ότι επέλεξε 287 κορυφαίους νέους επιστήμονες για χρηματοδότηση στο πλαίσιο του έκτου διαγωνισμού επιχορηγήσεων εκκίνησης, δίνοντάς τους έτσι τη δυνατότητα να αναπτύξουν «βασική έρευνα αιχμής». Οι ερευνητές θα λάβουν συνολικά περίπου 400 εκατ. ευρώ, υπό μορφή επιχορηγήσεων ύψους 2 εκατ. ευρώ έκαστη για μέγιστο διάστημα πέντε ετών. Επιλέξιμοι για τις επιχορηγήσεις εκκίνησης του ΕΣΕ είναι ερευνητές ανεξαρτήτως εθνικότητας με ερευνητική πείρα 2-7 ετών μετά την ολοκλήρωση των σπουδών για απόκτηση διδακτορικού (ή άλλου ισοδύναμου πτυχίου), και επιστημονικές επιδόσεις υψηλού επιπέδου. Η έρευνα πρέπει να διεξάγεται σε δημόσιο ή ιδιωτικό ερευνητικό ίδρυμα που βρίσκεται σε ένα από τα κράτη μέλη της ΕΕ ή σε συνδεδεμένη χώρα. Από την Ελλάδα επιλέχθηκαν ο Ξενοφώντας Δημητρόπουλος, από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης, για το έργο «NetVolution» και η Εφη Φωκά, από το Ελληνικό Ιδρυμα Ευρωπαϊκής και Εξωτερικής Πολιτικής, για το έργο «GRASSROOTSMOBILISE».

 

Οπως επισημαίνει στη σχετική ανακοίνωσή της η Επιτροπή ο ανταγωνισμός γι’ αυτές τις διεθνούς κύρους επιχορηγήσεις αυξάνεται συνεχώς. Συγκεκριμένα, οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν στον φετινό διαγωνισμό ήταν κατά 50% περισσότερες από πέρυσι.

 

Αυξήθηκε επίσης το ποσοστό των ερευνητριών που επιλέχθηκαν, από 24% σε 30% του συνόλου των υποψηφίων. Ο φετινός διαγωνισμός επιχορηγήσεων εκκίνησης είναι ο τελευταίος στο πλαίσιο του εβδόμου Προγράμματος Πλαισίου για την Ερευνα (ΠΠ7).

 

Οι μελλοντικοί διαγωνισμοί θα υπάγονται στο νέο πρόγραμμα έρευνας και καινοτομίας της Ε.Ε. «Ορίζοντας 2020», το οποίο προβλέπει σημαντική αύξηση της χρηματοδότησης για το ΕΣΕ.

 

Τα επιλεγμένα σχέδια καλύπτουν ευρύ φάσμα θεμάτων, όπως ο σχεδιασμός ενός μοναδικού παράκτιου φράγματος προστασίας από τα τσουνάμι, η ανάπτυξη ακτινοθεραπείας υψηλής τεχνολογίας που θα μπορούσε δυνητικά να βοηθήσει τους ασθενείς με καρκίνο στο κεφάλι και τον τράχηλο, η διερεύνηση της παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο της ατμοσφαιρικής ρύπανσης μέσω της τεχνολογίας GPS και η παραγωγή νέων αποδοτικών και χαμηλού κόστους φωτοβολταϊκών. Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, το 44% των υποψηφίων που επιλέχθηκαν υπάγονταν στον τομέα των φυσικών και μηχανολογικών επιστημών, το 38% στον τομέα των βιοεπιστημών και το 18% στον τομέα των κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών.

 

Η επιλογή των δικαιούχων έγινε από ομότιμους κριτές που συμμετείχαν σε 25 ομάδες αποτελούμενες από επιφανείς επιστήμονες απ’ όλον τον κόσμο. Οι επιστήμονες που έλαβαν επιχορήγηση στο πλαίσιο του τελευταίου αυτού διαγωνισμού θα έχουν επίσης την ευκαιρία να συγκροτήσουν τις δικές τους ερευνητικές ομάδες με περισσότερους από 1.000 μεταδιδακτορικούς και διδακτορικούς φοιτητές που θα υπάγονται στο ΕΣΕ.

 

Δείτε το αφιέρωμα του περιοδικού του ΕΚΤ Καινοτομία στο ΕΣΕ και την ελληνική συμμετοχή:

 

http://kainotomia.ekt.gr/issue/2012/88/#/2/

 

……………………………………………………………………………………………………………………………..

 

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

 

Την περασμένη εβδομάδα, η Sony παρουσίασε στην ελληνική αγορά τη νέα τηλεόραση BRAVIA X9 4K Ultra HD, η οποία προσφέρει στους καταναλωτές ένα μοναδικό συνδυασμό υπηρεσιών, τεχνολογίας και περιεχομένου, χαρίζοντάς τους την απόλαυση των εξαιρετικών λεπτομερειών και τον ενθουσιασμό που προσφέρει η ανάλυση 4K*. Πλέον, όλο και περισσότερες ταινίες παράγονται και διανέμονται σε format 4K, το μεγαλύτερο φετινό επίτευγμα στον χώρο της ψυχαγωγίας. Η BRAVIA X9 αναβαθμίζει όλο το υπάρχον περιεχόμενο σε 4K – συμπεριλαμβανομένων των ταινιών σε Blu-ray Disc, των τηλεοπτικών εκπομπών, ακόμα και των βίντεο μέσω Internet με χαμηλή ανάλυση, για να προσφέρει ρεαλιστική κινηματογραφική προβολή. Ο επεξεργαστής τελευταίας γενιάς 4K X-Reality PRO διασφαλίζει καλύτερη από ποτέ ποιότητα εικόνας, από ταινίες, μέχρι βιντεοκλίπ από smartphone.

 

Η BRAVIA X9 συνδέεται ασύρματα με συμβατό με τεχνολογία NFC smartphone Xperia ή με tablet, με ένα άγγιγμα. Ο χρήστης μπορεί να κάνει mirroring στη συσκευή του ασύρματα και ν’ απολαύσει φωτογραφίες, βίντεο, παιχνίδια και εφαρμογές σε μία μεγάλη οθόνη με φανταστικά χρώματα και λεπτομέρειες. Μπορεί επίσης να ξεφυλλίσει προγράμματα, να γράψει εκπομπές και να εξερευνήσει περιεχόμενο σχετικό με το TV SideView, με την εύχρηστη εφαρμογή για Android ή συσκευή iOS.

 

Η τεχνολογία TRILUMINOS Display της Sony εμπλουτίζει τη θέαση με μεγαλύτερη παλέτα ρεαλιστικών χρωμάτων, που καλύπτει τα πάντα, από θαλασσινά τοπία και ουρανό σε φως που αχνοφέγγει, μέχρι λουλούδια και πρόσωπα. Οι εντυπωσιακές εικόνες συνδυάζονται με κρυστάλλινο ήχο, που ενισχύεται από την τεχνολογία αιχμής των ηχείων μαγνητικού υγρού, για να ακούτε πεντακάθαρα τους διαλόγους και τη μουσική.

 

Η τηλεόραση είναι διαθέσιμη σε δυο μεγέθη 55΄΄ ή 65΄΄.

 

* Η ανάλυση 4K UHD αντιστοιχεί σε 3.840 pixels Χ 2.160 γραμμές (8,3 megapixels, για 16:9). Είναι μία από τις δύο αναλύσεις της τηλεόρασης υπερυψηλής ανάλυσης, η άλλη είναι η 8K UHD που αντιστοιχεί 7.680 pixels Χ 4.320 γραμμές (33,2 megapixels).

 

 

 

 

Scroll to top