Κατέβασε από λεωφορείο του ΟΑΣΘ δύο Αφρικανούς επιβάτες και το πλήρωσε με δεκάμηνη φυλάκιση
Περισσότερα.. »ΡΟΔΟΣ Ενα περίεργο περιστατικό συνέβη την Κυριακή το πρωί στο μουσουλμανικό νεκροταφείο της Ρόδου, προκαλώντας προβληματισμούς για απόπειρα προβοκάτσιας. Αγνωστοι δράστες έσκισαν στην είσοδο του νεκροταφείου ένα Κοράνι και παράλληλα σκόρπισαν στον ίδιο χώρο προκηρύξεις της Χρυσής Αυγής. Οπως ήταν ευνόητο, το περιστατικό προκάλεσε αναστάτωση μεταξύ των μουσουλμάνων του νησιού και αμέσως ειδοποιήθηκαν οι αρμόδιες υπηρεσίες για να επιληφθούν της κατάστασης. Από την πρώτη στιγμή πάντως υπήρξε ανακοίνωση της τοπικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής που καταδίκασε το περιστατικό, κάνοντας λόγο για προβοκατόρικη ενέργεια. «Το περιστατικό είναι ατυχές και μεμονωμένο αφού στη Ρόδο
Περισσότερα.. »Η δύναμη της εικόνας και συγκεκριμένα των φωτογραφιών από το εσωτερικό του νοσοκομείου των φυλακών Κορυδαλλού προκάλεσε σχόλιο από τον επίτροπο Ν. Μούζνιεκς, ο οποίος διατύπωσε γραπτώς την ανησυχία του για τη διαρκή υποβάθμιση των συνθηκών διαβίωσης κρατουμένων στο νοσοκομείο. Στο μεταξύ χθες υπήρχε κινητοποίηση συμπαράστασης στην αποχή από συσσίτιο και φάρμακα των ασθενών κρατουμένων, ενώ 34 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν σχετική ερώτηση. Αύριο αναμένεται να ψηφιστεί η τροπολογία του υπουργείου Δικαιοσύνης, με την οποία θα επιχειρηθεί σημαντική αποσυμφόρηση, δεδομένου ότι θα αποφυλακιστούν όσοι από τους βαριά ασθενείς έχουν συμπληρώσει τα 2/5 της
Περισσότερα.. »ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Μοίραζαν φυλλάδια και τα προϊόντα τους… Εχοντας τα τρακτέρ σταθμευμένα στην άκρη του οδοστρώματος, περίπου 700 αγρότες των Σερρών προτίμησαν να διαμαρτυρηθούν χθες στα σύνορα του Προμαχώνα, χωρίς να εμποδίζουν την κυκλοφορία, ενημερώνοντας απλώς για την κατάφωρη αδικία που υφίστανται από τη μνημονιακή κυβέρνηση στο φορολογικό, τα δάνεια και τα καύσιμα. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών του νομού Σερρών, Σωτήρη Κοτσαμπά, «πρόκειται για μια ειρηνική διαμαρτυρία, που έχει στόχο να στείλει ένα βροντερό μήνυμα στην κυβέρνηση κατά των νέων φορολογικών μέτρων που πλήττουν τους Ελληνες και κυρίως τις αδύναμες οικονομικά
Περισσότερα.. »Μετά το κλείσιμο των ιατρικών υπηρεσιών του υποκαταστήματος του ΙΚΑ Μυτιλήνης πληρώνουν από την τσέπη τους. Παλλαϊκό συλλαλητήριο σήμερα στο νησί με κάλεσμα του Εργατικού Κέντρου και της ΑΔΕΔΥ
Περισσότερα.. »Το μείζονος σημασίας ζήτημα της αποτροπής των απολύσεων εκπαιδευτικών που έχουν ενταχθεί σε καθεστώς διαθεσιμότητας, απασχόλησε, μεταξύ άλλων, τη συνάντηση αντιπροσωπείας του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), με τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ. Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του κόμματος, στην Αγ. Κωνσταντίνου, ο Φώτης Κουβέλης δεσμεύτηκε ότι θα στηρίξει την πρόταση – τροπολογία της ΟΛΜΕ, μέσω της οποίας προβλέπεται η επανατοποθέτηση όλων των «διαθέσιμων» καθηγητών, σε θέσεις εκπαιδευτικού αντικειμένου. Επιπλέον, από την πλευρά της Ομοσπονδίας, τέθηκαν όλα τα υπόλοιπα σοβαρά ζητήματα που απασχολούν αυτή την περίοδο το δημόσιο σχολείο (μείωση δαπανών,
Περισσότερα.. »Δύο ελικόπτερα τύπου Σινούκ του ΝΑΤΟ οδηγήθηκαν σε αναγκαστική προσγείωση το βράδυ της Κυριακής στο αεροδρόμιο της Ζακύνθου όταν το ένα εξ αυτών παρουσίασε σοβαρή μηχανική βλάβη. Τα ελικόπτερα, τα οποία έρχονταν από την Ιταλία μεταφέροντας Βρετανούς στρατιώτες και είχαν προορισμό τη Σούδα στην Κρήτη, ζήτησαν άδεια αναγκαστικής προσγείωσης απ’ το κέντρο επιχειρήσεων της ΥΠΑ, η οποία με τη σειρά της ενημέρωσε το αεροδρόμιο Ζακύνθου. Αμέσως κινητοποιήθηκαν πυροσβεστικά οχήματα τα οποία έφτασαν στον χώρο του αεροδρομίου, χωρίς ωστόσο να κριθεί αναγκαία η συνδρομή τους καθώς τα ελικόπτερα προσγειώθηκαν χωρίς πρόβλημα στο νησί. Οι Βρετανοί στρατιώτες
Περισσότερα.. »Ξεπέρασαν τα εκατό τα «κόκκινα» κτίρια στη σεισμόπληκτη Κεφαλονιά, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 5% του συνόλου των κτιρίων. Τα τελευταία στοιχεία από τις 2.545 αυτοψίες που έχουν γίνει από κλιμάκια μηχανικών έδειξαν ότι 116 οικοδομές πρέπει να κατεδαφιστούν, ενώ άλλες 1.285 χρειάζονται μικρές ή μεγαλύτερες επισκευές και δεν μπορούν να κατοικηθούν. «Πράσινα» χαρακτηρίστηκαν 1.144 κτίρια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους ενοίκους τους. Εως τώρα έχουν κάνει αιτήσεις για στεγαστικό βοήθημα 105 οικογένειες.  
Περισσότερα.. »Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια Λαρισαίου συμβασιούχου, ο οποίος χθες το πρωί διαπίστωσε πως το Δημόσιο είχε κάνει κατάσχεση στον μισθό που έλαβε από τη δουλειά του στα πεντάμηνα κοινωφελούς εργασίας στον δήμο. Ο άνθρωπος κατήγγειλε στο Εργατικό Κέντρο της πόλης το γεγονός και με τη δημοσιοποίηση του θέματος κατάφερε να πάρει τελικώς τα χρήματα που είχαν κατατεθεί στον τραπεζικό του λογαριασμό… Πάντως, η παράσταση διαμαρτυρίας από το Εργατικό Κέντρο της Λάρισας έγινε στην Α’ ΔΟΥ, καθώς το θέμα είναι ανοιχτό για εκατοντάδες αντίστοιχες περιπτώσεις. Στην καταγγελία του Εργατικού Κέντρου που έγινε με
Περισσότερα.. »Την ώρα που η γρίπη στη χώρα μας βρίσκεται σε φάση κορύφωσης, με τους νεκρούς να έχουν ξεπεράσει τους 60 και περίπου 170 άτομα να έχουν νοσηλευτεί ή νοσηλεύονται ήδη στις ΜΕΘ των νοσοκομείων, στην Πάτρα υπάρχουν καταγγελίες για έλλειψη των αντιγριπικών εμβολίων, με αποτέλεσμα η περιοχή να εμφανίζεται «ανοχύρωτη» στην ασθένεια. Ολα αυτά συμβαίνουν την ώρα που στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου νοσηλεύονται δύο άτομα σε σοβαρή κατάσταση απ’ τον ιό, με το έναν εξ αυτών να έχει παρουσιάσει συμπτώματα βαριάς πνευμονίας. Μιλώντας χθες σε τοπικά μέσα της Πάτρας, ο διοικητής του νοσοκομείου
Περισσότερα.. »Μετά το «πάρτι» των εσόδων του Α’ Νεκροταφείου Πάτρας, τα οποία κατέληγαν σε άλλες τσέπες και όχι στον Δήμο Πατρέων, εμφανίστηκαν τώρα καταγγελίες για κακοδιαχείριση και στο Β’ Νεκροταφείο της πόλης, με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για «έλλειμμα» τουλάχιστον 50.000 ευρώ. Οπως και στην πρώτη περίπτωση, έτσι και σ’ αυτήν ο δήμαρχος της πόλης, Γ. Δημαράς, διέταξε τη διενέργεια ΕΔΕ προκειμένου να διαπιστωθεί πού πήγαν τα λεφτά. Η αιτία που οδήγησε τη δημοτική αρχή στην έρευνα οφείλεται στο γεγονός πως ουδέποτε αποδόθηκαν τα τέλη στον δήμο για περίπου 300 τάφους του
Περισσότερα.. »ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Θεσμός η πορεία μνήμης για τους Εβραίους της Θεσσαλονίκης με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου της πόλης. Το θέμα έθεσε χθες ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, ως φόρο τιμής για τους 50 χιλιάδες αδικοχαμένους Θεσσαλονικείς Εβραίους που θανατώθηκαν από τους ναζί, και έγινε αποδεκτό. Η πορεία μνήμης από την πλατεία Ελευθερίας έως τον παλαιό σιδηροδρομικό σταθμό πραγματοποιήθηκε πρώτη φορά πέρυσι, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων με τίτλο «Ποτέ ξανά. Θεσσαλονίκη – Αουσβιτς. 70 χρόνια από την αναχώρηση του πρώτου συρμού». Πριν από 71 χρόνια, ξημερώματα της Δευτέρας 15 Μαρτίου 1943, ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη
Περισσότερα.. »Αίτημα της ανεξάρτητης πρωτοβουλίας πολιτών είναι η ισόρροπη ανάπτυξη του τόπου
Περισσότερα.. »
Οι νέες οδηγίες του οργανισμού θέλουν να συνδέσουν την αξιολόγηση μαθητών, σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών με την κατανομή των πόρων στην εκπαίδευση. Με αυτόν τον τρόπο θα «αγνοούνται» οι κοινωνικοί, γεωγραφικοί και εκπαιδευτικοί παράγοντες που επηρεάζουν και συνδιαμορφώνουν το εκπαιδευτικό έργο
Περισσότερα.. »© 2026 Εφημερίδα των Συντακτών | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ