09/06/13 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Στο αεροπλάνο με το κινητό

      Pin It

Pro Cειμένου

 

Η πληροφορική τρέχει πιο γρήγορα από την πραγματική ζωή, το γνωρίζουμε αυτό. Αλλά δεν έχουμε πάντα τρόπους να το αντιμετωπίσουμε όπως θα έπρεπε

 

Γράφει η Βάλια Καιμάκη

 

 

 gecdrtFileΕνα από τα πράγματα που σίγουρα έχει αλλάξει το Δίκτυο είναι ο τρόπος που ταξιδεύουμε. Μήπως θυμάται κανείς εκείνα τα εισιτήρια της Ολυμπιακής με το κόκκινο καρμπόν; Τα τριπλότυπα; Ενα σου έκοβαν στο πήγαινε, ένα στο έλα και σου έμενε και ο σκληρός πάτος για ενθύμιο. Να κάτι ακόμα που τα παιδιά μας δεν θα γνωρίσουν ποτέ! Για να πω και την αλήθεια, τις παλιές κάρτες επιβίβασης δεν τις θυμάμαι καθόλου. Αυτό που θυμάμαι πάντως ήταν ότι εάν το ταξίδι σού το πλήρωνε κάποια εταιρεία, έπρεπε να παραδώσεις και το εισιτήριο και τις κάρτες επιβίβασης για να πληρωθείς.

 

Στην αρχή άλλαξε το εισιτήριο. Ενα χαρτί εκτύπωσης από τον υπολογιστή και τέλος, αυτό ήταν. Μετά άλλαξε το «πρακτορείο». Τέλος ο πράκτορας και ζήτω τα δικτυακά καταστήματα. Βρίσκεις την πτήση που σου κάνει, πληρώνεις με πιστωτική και τυπώνεις την κάρτα επιβίβασης. Μερικές φορές, γιατί τις περισσότερες παίρνεις απευθείας το QR code στο κινητό σου και τέλος. Αν και δεν έχουν αναβαθμίσει όλες οι εταιρείες ακόμα το σύστημα ή τουλάχιστον όχι σε όλους τους προορισμούς.

 

Οι πιο «προχώ» ταξιδευτές έχουν κι άλλα εργαλεία στη διάθεσή τους. Οπως για παράδειγμα το checkmytrip, στο οποίο οργανώνεις το ταξίδι σου και παίρνεις πληροφορίες σχετικά με τον προορισμό σου. Σου δίνει άμεσα τον καιρό (αμάν πια αυτό το σύστημα Φαρενάιτ, φωνάζω για τη μη συμβατότητα της τεχνολογίας και τελικά δεν έχουμε καταφέρει να βρούμε συμβατότητα σε απλά πράγματα: θερμοκρασία, μήκος, βάρος), το νόμισμα της χώρας που ταξιδεύεις, τον τηλεφωνικό κωδικό, την ώρα και φυσικά χάρτες και οδηγίες για το πώς θα πας από το ένα μέρος στο άλλο.

 

Τέτοιες υπηρεσίες προσφέρουν όμως και ενδιαφέρουσες εφαρμογές, όπως το αρχείο ταξιδιών, που επιτρέπει στον χρήστη να κρατάει τα ταξίδια που έχει ήδη κάνει συγκεντρωμένα.

 

Βέβαια, όλα αυτά για τα αεροπορικά ταξίδια. Για τα ακτοπλοϊκά, που τόσο μας ενδιαφέρουν… τίποτα. Θες εισιτήριο, κάτσε στην ουρά, χρυσό μου. Θα υποφέρεις. Περάστε και μια ώρα νωρίτερα από το λιμάνι να τα πάρετε…

 

Και γιατί τα αναλογίζομαι όλα αυτά, αφού δεν βρίσκονται στην επικαιρότητα; Γιατί μόλις πέρασα μια μικρή κρίση όταν συνειδητοποίησα ότι όντως έπρεπε να παραδώσω τις κάρτες επιβίβασης για να πληρωθώ το ταξίδι μου. Αλλά είχα κάνει check-in από το κινητό. Μέχρι να σκεφτώ ότι μπορούσα να πάω στο τηλέφωνο να στείλω στον εαυτό μου με μέιλ το link για την κάρτα επιβίβασης, να προσευχηθώ να ισχύει το link ακόμη, να το μετατρέψω από html σε jpg και από εκεί σε pdf (είναι σίγουρο ότι υπήρχε πιο εύκολος τρόπος αλλά όσοι μάθαμε μπακαλική στον υπολογιστή μπακάληδες μείναμε) είχα πάθει ένα μίνι εγκεφαλικό και είχα αρχίσει να αναπολώ την παλιά καλή εποχή του τριπλότυπου εισιτηρίου.

 

Η πληροφορική τρέχει πιο γρήγορα από την κοινωνία (διάβαζε ότι το λογιστήριο της εταιρείας δεν έχει προσαρμοστεί στο mobile check-in). Και αυτό δεν είναι μόνο ενοχλητικό για την καθημερινότητα, είναι ολέθριο όταν δεν ξέρουμε ποιο μέλλον να σχεδιάσουμε για τους εαυτούς μας και τα παιδιά μας. Η νέα μεγάλη επανάσταση που έρχεται από τους εκτυπωτές και την τρισδιάστατη εκτύπωση θα επανακαθορίσει το μέλλον μας σύντομα. Πολύ πιθανό και το παρόν μας, ανάλογα με το πόσο γρήγορα θα τους αποδεχτούν η αγορά και ο καταναλωτής.

 

Αλλά γι’ αυτό θα έχουμε την ευκαιρία να πούμε περισσότερα πολύ σύντομα. Για την ώρα, καλό μας ταξίδι.

 

……………………………………………………………………………………….

 

Social Media

 

getaedFcdfileΣτις 19 Ιουνίου διοργανώνεται ένα διπλό συνέδριο: το 2o Συνέδριο ebusiness World και Social Media World. Την περασμένη εβδομάδα παρουσιάσαμε το κομμάτι του ebusiness, ενώ σήμερα θα επικεντρωθούμε στα Social Media.

 

Με δεδομένο ότι τα social media διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό εκτός από την on line και την off line εικόνα των brands, δημιουργείται ένα νέο πεδίο marketing, όπου ο πρώτος ρόλος ανήκει δικαιωματικά στους ίδιους τους καταναλωτές και το προφίλ που διαμορφώνουν online και μοιράζονται με φίλους και γνωστούς. To παραδοσιακό word-of-mouth, η διάδοση μιας φήμης από στόμα σε στόμα, μεταβάλλεται με ταχείς ρυθμούς σε world-of-net, έναν κόσμο συνδεδεμένο που προτείνει brands και δημιουργεί τάσεις, δοκιμάζει και λέει τη γνώμη του για προϊόντα και επηρεάζει τη διαδικτυακή του παρέα θετικά ή αρνητικά, προβάλλει ανοιχτά τις ανάγκες του και είναι πρεσβευτής της αγαπημένης του εταιρείας, διαμαρτύρεται ανοιχτά για το κακό customer service και την παραπλανητική διαφήμιση, την ίδια ώρα που επιβραβεύει την έξυπνη καμπάνια και τον καλό συνεργάτη.

 

Στο νέο αυτό πεδίο που δημιουργείται, ρόλο δεν έχουν μόνο το κείμενο και η εικόνα, παραδοσιακά εργαλεία ούτως ή άλλως του marketing και της επικοινωνίας, αλλά και άλλα τεχνολογικά μέσα που έχουν εισβάλει πλέον δυναμικά και διαμορφώνουν νέες δυνατότητες για εταιρείες και οργανισμούς που αναζητούν τρόπους να ξεχωρίσουν από τον «θόρυβο» που προκαλεί ο, πυκνός και έντονος πλέον, ανταγωνισμός. Εμπνευσμένες καμπάνιες, διαδραστικός διάλογος, προσφορές, επικοινωνία πατάνε πλέον πάνω σε apps, tabs, microsites κ.λπ. και έρχονται να κερδίσουν την καρδιά του καταναλωτή, να διεκδικήσουν μερίδιο από τις αγορές του, να κάνουν το brand ευρύτερα και ισχυρότερα αναγνωρίσιμο, όχι απλά στην οθόνη του desktop, αλλά και στο laptop, το tablet, το smartphone. Ακόμα και το «παραδοσιακό» ηλεκτρονικό εμπόριο σταδιακά μετατρέπεται σε social commerce, market is where the people are, η αγορά είναι εκεί που είναι οι πελάτες.

 

Νέες τάσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη; Επένδυση στο social readiness των εταιρειών, δημιουργία social intranets, σταδιακή εκπαίδευση και ανάδειξη των εργαζομένων των εταιρειών σε brand ambassadors, Β2Β social media marketing και άλλα πολλά. Και βέβαια, big data, επόμενος στόχος τώρα για τις επιχειρήσεις είναι η διαχείριση και ανάλυση του τεράστιου όγκου δεδομένων που προκύπτουν από τη δραστηριότητάς του στα social media, ώστε να παράγουν όχι μόνο πολιτικές μάρκετινγκ και ευκαιρίες πωλήσεων αλλά και στρατηγική σκέψη και κατεύθυνση για τις επιχειρήσεις.

 

Το συνέδριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις στην Ελλάδα που δέχονται, παρέχουν, αξιοποιούν ή σκέφτονται να αξιοποιήσουν marketing υπηρεσίες με εργαλεία και τεχνικές social media, από σχεδόν όλους τους κλάδους, όπως: βιομηχανία, μεταποίηση, εμπόριο, τουρισμός, φιλοξενία, μεταφορές, υπηρεσίες, τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρονικά, πληροφορική, θέαμα, Internet.

 

Δηλώσεις συμμετοχής: http://www.socialmediaworld.gr/2nd-social-media-world-2013/2nd-social-media-world-2013-registration/

 

…………………………………………………………………………………….

 

Παιχνίδι

 

getFsrileΗ νέα έκδοση του Pro Evolution Soccer για το 2014 θα έρθει με πολλές εκπλήξεις, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την περασμένη εβδομάδα. Το PES 2014 θα έχει στον πυρήνα του τη θαυματουργή Fox Engine της Kojima Productions. Αυτό σημαίνει ότι θα δούμε έναν εξομοιωτή ποδοσφαίρου με ασύγκριτα νέα γραφικά, από τις κινήσεις των παικτών, τις εκφράσεις του προσώπου και τους κυματισμούς των ρούχων τους μέχρι και τη ρεαλιστική αναπαράσταση των γηπέδων. Επίσης, νέα Τεχνητή Νοημοσύνη με πολλά υποσυστήματα (μέχρι και Τεχνητή Νοημοσύνη στο πλήθος των οπαδών, το οποίο μπορεί να επηρεάσει την ψυχολογία των παικτών). Νέο σύστημα παραγωγής animations που βασίζεται σε μηχανή physics και υπολογίζει την ορμή και το βάρος των σωμάτων και της μπάλας και όχι προαποθηκευμένα animations για κάθε παίκτη, και πολλά άλλα. Βασισμένο σε έξι θεμελιώδεις πυλώνες, το νέο σύστημα και η νέα μηχανή επιτρέπουν στο Pro Evolution Soccer 2014 τη δημιουργία ρεαλιστικών ματς με γρήγορη ροή, ενώ εστιάζεται στο πώς οι ικανότητες ενός παίκτη μπορούν να επηρεάσουν την απόδοση της ομάδας.

 

Για παράδειγμα, το PES 2014 βάζει στο κέντρο της μηχανής την μπάλα: από το πώς κινείται μέχρι το πώς τη χρησιμοποιούν οι παίκτες, με την τεχνολογία TrueBall Tech που επιτρέπει στον παίκτη να κάνει όλων των ειδών τις πάσες και λόμπες χρησιμοποιώντας τον αναλογικό μοχλό με λεπτομερές σύστημα βαρυκεντρικής φυσικής (barycentric physics system), που δίνει ρεαλισμό στη μεταφορά του κέντρου βάρους και της ροπής της μπάλας μετά από ένα χτύπημα, του ύψους και της δύναμης της πάσας, καθώς και στο πώς το σώμα του παίκτη θα αντιδράσει δεχόμενο την πάσα.

 

Τώρα η μπάλα μπορεί να βρει τον παίκτη σε οποιοδήποτε σημείο, να την περάσει από τους αντιπάλους με το στήθος ή το κεφάλι, να τη χτυπήσει ακόμα και με το τακουνάκι πίσω σε κάποιον άλλον παίκτη ή στο κενό, ενώ η κοντινή ντρίμπλα είναι μια πολύ πιο προσωπική ικανότητα στο νέο game.

 

Επίσης, το PES 2014 θα δει για πρώτη φορά το Asia Champions League, αυξάνοντας έτσι τον αριθμό των επίσημων ομάδων, ενώ το UEFA Champions League παραμένει αποκλειστικό, με άλλα πρωταθλήματα να αναμένεται να ανακοινωθούν άμεσα.

 

Στη συνέχεια θα αναφέρουμε πολλά άλλα στοιχεία του PES 2014, συμπεριλαμβανομένων όλων των νέων μορφών Online Gaming που θα συμπληρώσουν το τεράστιο άλμα που κάνει το Pro Evolution Soccer με αυτή την κυκλοφορία. Η ενσωμάτωση της θαυματουργής και φημισμένης Fox Engine είναι μόνο η αρχή.

Scroll to top