Αντιδρά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Νεφροπαθών (ΠΟΝ) στις πολιτικές της συγκυβέρνησης, που μετακυλίουν το κόστος της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης στον λαό, ο οποίος την έχει πληρώσει μέσα από τις εισφορές του δύο και τρεις φορές. Η Ομοσπονδία κάνει λόγο για άνευ προηγουμένου αύξηση του κόστους αγοράς φαρμάκων για τους νεφροπαθείς. Κι αυτό, διότι -όπως είχε αναδείξει η «Εφ.Συν.»- το τελευταίο Δελτίο Τιμών Φαρμάκων του υπουργείου Υγείας που κυκλοφόρησε την 1η Απριλίου, εκτός από μείωση των λιανικών τιμών, εμφανίζει και τεράστια μείωση στην τιμή αναφοράς τους, δηλαδή την τιμή με την οποία τα ασφαλιστικά ταμεία αποζημιώνουν τα
Περισσότερα.. »Από τις 8 του μήνα ολόκληρο το νησί της Ικαρίας εξυπηρετείται από ένα μόνο ασθενοφόρο, καθώς οι τρεις οδηγοί του Πανικάριου Νοσοκομείου τέθηκαν σε διαθεσιμότητα μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου από τη Βουλή προ δύο εβδομάδων. Ο Σύλλογος Εργαζομένων του νοσοκομείου κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, κάνοντας λόγο για περιπτώσεις όπου ο ασθενής θα περιμένει πολλές ώρες, προκειμένου να εξυπηρετηθεί από το ένα και μοναδικό ασθενοφόρο. Η ήδη βεβαρημένη κατάσταση, με τις κενές βάρδιες στο ΕΚΑΒ και τις χρωστούμενες ημέρες των ρεπό και των αδειών, θα επιδεινωθεί μια και οι οδηγοί θα επιστρέψουν -στην
Περισσότερα.. »ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Του Νίκου Φωτόπουλου «Η κυβέρνηση κατεδαφίζει τον κλάδο των μηχανικών»! Με κατασχέσεις απειλούνται 50.000 μηχανικοί, μετά τη διαβίβαση ληξιπρόθεσμων ασφαλιστικών εισφορών του Ενιαίου Ταμείου Ανεξάρτητα Απασχολουμένων στο Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών, ακόμη και για χρέη 5.000 ευρώ, όπως καταγγέλλει με ανακοίνωσή του το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος (Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας). «Σήμερα περίπου 50.000 μηχανικοί έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Ταμείο, με αποτέλεσμα να απειλούνται με κατασχέσεις. Οι συνολικές ετήσιες εισφορές για έναν μηχανικό, που είναι ασφαλισμένος πάνω από πενταετία, ανέρχονται σήμερα, χωρίς να υπολογίζεται η επικείμενη αύξηση, σε περίπου 4.500 ευρώ. Αν υπήρχε
Περισσότερα.. »Στη σύλληψη του αναπληρωτή διευθυντή του ΟΑΕΕ Πάτρας προχώρησε χθες το μεσημέρι η Αστυνομία, έπειτα από μήνυση που κατέθεσαν ανασφάλιστοι ελεύθεροι επαγγελματίες του Οργανισμού. Αιτία αποτέλεσε το γεγονός πως ο ΟΑΕΕ Πάτρας αρνείται να αναγνωρίσει τη δικαστική απόφαση του Πρωτοδικείου Πατρών, στο οποίο προσέφυγαν 96 ανασφάλιστοι –λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών τους στον Οργανισμό– επαγγελματίες. Σύμφωνα με την απόφαση, ο Οργανισμός υποχρεούται να ανανεώσει τα βιβλιάρια υγείας τους για το 2014. Ο αναπληρωτής διευθυντής στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος –κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την εισαγγελέα–, ωστόσο η δικογραφία σχηματίστηκε και εστάλη στην Εισαγγελία. Η επίσημη απάντηση από
Περισσότερα.. »Πρώην αστυνομικός απείλησε δύο ελεγκτές γιατί... αγανάκτησε
Περισσότερα.. »Νέες κινητοποιήσεις μετά το Πάσχα προανήγγειλε η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Αναπήρων (ΣΕΑΑΝ), καθώς η χθεσινή διαμαρτυρία απέβη άκαρπη μια και η αντιπροσωπεία του ΣΕΑΑΝ δεν μπόρεσε να συναντηθεί με κάποιον αξιωματούχο του υπουργείου Εργασίας, έξω από το οποίο είχαν συγκεντρωθεί τόσο τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής όσο και μέλη του Ενιαίου Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ Αττικής και Νήσων. «Ηταν προκλητικοί, γιατί ξέρουν ότι δεν έχουν να κάνουν με ένα σωματείο που θα του δώσουν μια επιχορήγηση και θα σταματήσει να φωνάζει» λέει ο εκπρόσωπος Γραμματείας του ΣΕΑΑΝ, Χάρης Χουρδάκης, αφήνοντας αιχμές κατά της
Περισσότερα.. »
Οι ανοιξιάτικες κάρτες που ζωγράφισαν μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γυμνάσιου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας δείχνουν τι μπορεί να κάνουν μαθητές και δάσκαλοι όταν υπάρχει όρεξη και πείσμα. Τώρα έχουν άλλο ένα λόγο να πηγαίνουν με κέφι στο σχολείο. Ο νέος τους χώρος, στην οδό Ηπείρου, εγκαινιάστηκε επίσημα την Παρασκευή. Ξεναγηθήκαμε σε αίθουσες ευήλιες, με μεγάλα παράθυρα που βλέπουν σε πράσινο, και είδαμε μια υποδομή ζηλευτή (δημιουργήθηκε, όπως μας είπαν στο σχολείο, με τη βοήθεια του δήμου): αίθουσα Πληροφορικής, αίθουσα Χημείας και Φυσικής, μουσείο με παλιά όργανα Φυσικής, δανειστική βιβλιοθήκη που τώρα εξοπλίζεται (κάθε
Περισσότερα.. »Κατηγορούνται για συμπλοκή με τα ΜΑΤ στη συμπρωτεύουσα
Περισσότερα.. »Κύκλωμα εμπορίας ναρκωτικών, που έθαβε τις ουσίες σε οικόπεδα και αυλές παραπηγμάτων στον καταυλισμό Ρομά στη Νέα Ζωή Ασπροπύργου και του οποίου τα μέλη εκτιμάται ότι είχαν όφελος μεγαλύτερο από ένα εκατομμύριο ευρώ, εξαρθρώθηκε πρόσφατα από την Ασφάλεια Αττικής. Οι αστυνομικοί της υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών συνέλαβαν έναν 19χρονο και μια 21χρονη οι οποίοι θεωρούνται και οι «εγκέφαλοι» του κυκλώματος, ενώ οι έρευνες για τον εντοπισμό και των υπολοίπων μελών της σπείρας συνεχίζονται. Η συμμορία, προκειμένου να αποφευχθεί η «διάβρωση» των ναρκωτικών, χρησιμοποιούσε ειδικές τεχνικές τυποποίησης ώστε να προστατεύονται αυτά από την υγρασία και άλλες
Περισσότερα.. »Απορρίφθηκε η αίτηση του Πανταζή Χρονόπουλου, που ζητούσε την ακύρωση της απόφασης (9.9.2011) του γενικού γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, με την οποία διαπιστώθηκε η έκπτωσή του από το αξίωμα του δημάρχου Ζαχάρως. Η σχετική αίτηση απορρίφθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας ως αβάσιμη, καθώς κρίθηκε -με την 788/2014 απόφασή του- ότι νόμιμα διαπιστώθηκε η έκπτωσή του από το αξίωμα του δημάρχου, λόγω της αμετάκλητης καταδίκης του για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος. Υπενθυμίζεται ότι ο Πανταζής Χρονόπουλος το 2008 καταδικάστηκε από το Τριμελές Εφετείο Πατρών σε φυλάκιση δέκα μηνών, για παράβαση καθήκοντος, επειδή
Περισσότερα.. »Με τη μεσολάβηση του Συνηγόρου του Πολίτη η ΔΕΗ ανάβει ξανά το φως σε ευάλωτους πελάτες
Περισσότερα.. »Αυξημένα μέτρα θα πάρει η Τροχαία εν όψει της εξόδου του Πάσχα, ξεκινώντας από τη Μεγάλη Πέμπτη με απαγόρευση κυκλοφορίας στις εθνικές οδούς από τις 3.00 το μεσημέρι ώς τις 10.00 το βράδυ φορτηγών αυτοκινήτων ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει αυξημένη αστυνόμευση του οδικού δικτύου κατά τομείς και βάσει των ιδιαίτερων κυκλοφοριακών συνθηκών κάθε περιοχής, ενισχυμένη αστυνομική παρουσία και αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου παρατηρείται συχνότητα πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων, αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους – εξόδους μεγάλων αστικών κέντρων και ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους σε βασικές διασταυρώσεις
Περισσότερα.. »Σε ένδειξη καλής θέλησης προς το επιβατικό κοινό, η Ομοσπονδία εργαζομένων στον ΟΣΕ ανέστειλε τις προγραμματισμένες για σήμερα και αύριο στάσεις εργασίας. Περιμένοντας την οριστικοποίηση συνάντησης με τον υπουργό Μεταφορών Μιχ. Χρυσοχοΐδη, συνεχίζουν τις επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες στις εμπορικές αμαξοστοιχίες έως και τις 20 Απριλίου, ενώ προγραμματίζουν επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες από τις 19 ώς τις 21 του μηνός σε όλο το δίκτυο του σιδηροδρόμου και του προαστιακού. Οι σιδηροδρομικοί διεκδικούν την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας και προσλήψεις προσωπικού, ενώ είναι αντίθετοι στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ (ROSCO).  
Περισσότερα.. »
Από τη μια η αθλιότητα της υπάρχουσας κατάστασης, με τις «αποθήκες ψυχών», και από την άλλη, η λογική του «αδειάσματος των αποθηκών» και οι βιαστικές λύσεις με τη μεταχείριση των ανθρώπων σαν αντικείμενα προς μετακόμιση
Περισσότερα.. »© 2026 Εφημερίδα των Συντακτών | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ