ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μετρό με απολύσεις… μετά το 2020. Εκτός πραγματικότητας είναι οι εκτιμήσεις των υπευθύνων για «μικρές αποκλίσεις» στο χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου, τόνισαν χθες οι εργαζόμενοι του Μετρό Θεσσαλονίκης σε συνέντευξη Τύπου στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο. «Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που επικαιροποιήθηκε πέρσι, έπρεπε να έχει περατωθεί όλο το αρχαιολογικό έργο», τόνισαν οι εργαζόμενοι, για να ξεκαθαρίσουν ότι «απαιτούνται τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί και στον τελευταίο σταθμό, στην Αγίας Σοφίας».
Ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης, Χάρης Κυπριανίδης, αποκάλυψε ότι σήμερα «μόνο στο Σιντριβάνι γίνεται αρχαιολογικό έργο και η «Αττικό Μετρό» ζητά ν’ απολυθούν 54 από τα 110 άτομα του τμήματος, παρ’ όλο που η 16η και η 9η Εφορεία Αρχαιοτήτων τούς θεωρεί αναγκαίους».
Οι συνδικαλιστές προειδοποίησαν ότι «όσοι απολυθούν θα προσφύγουν στη δικαιοσύνη και σίγουρα θα δικαιωθούν», θέτοντας το εύλογο ερώτημα «ποιος θ’ απολογηθεί για αποζημιώσεις, υπερημερίες…» αλλά και για αστοχίες και λάθη του σχεδιασμού τα προηγούμενα χρόνια, που «κόστισαν εκατομμύρια» σε χρήματα και δεκάδες θέσεις εργασίας;Στο μεταξύ απεργία πείνας ξεκίνησε καταστηματάρχης στην περιοχή της Δελφών, που είναι κλειστή λόγω των έργων, υποστηρίζοντας ότι το Μετρό τον καταστρέφει οικονομικά.
Οι εργαζόμενοι σχολίασαν ότι το ένα ρεύμα της οδού Δελφών δεν θα δοθεί στην κυκλοφορία πριν από τις αρχές του 2014.
Ν. Φωτόπουλος