Pin It

Του Θ. Ασημακόπουλου

 

Δεν θ’ αργήσει η μέρα που στο πάνθεον των μεγάλων της Φόρμουλα 1, δίπλα σε Σένα, Προστ, Λάουντα, Πικέ, Σουμάχερ, θα βάζουμε και τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ηδη, αν και μόλις 26 χρόνων, ο Γερμανός συγκρίνεται με τον Μίχαελ Σουμάχερ, και όχι απλά επειδή είναι συμπατριώτες.

 

Ο οδηγός της Red Bull έχει τρία -σερί- πρωταθλήματα στο ενεργητικό του και λογικά φέτος θα φτάσει στο τέταρτο. Χθες, ήταν ο μεγάλος νικητής στο γκραν πρι της Μόντσα, αφήνοντας δεύτερο τον Φερνάντο Αλόνσο, που είχε τη συμπαράσταση των ντόπιων τιφόζι της Ferrari.

 

Στη βαθμολογία δεσπόζει ο Φέτελ με 222 βαθμούς, 53 περισσότερους από τον Ισπανό, ο οποίος ακολουθεί. Η διαφορά τους είναι μεγαλύτερη από δύο νίκες (25 πόντους δίνει η κάθε μία) κι έτσι ο Γερμανός είναι το ξεκάθαρο φαβορί και για το φετινό πρωτάθλημα, με δεδομένο ότι απομένουν ακόμη επτά αγώνες για το τέλος της σεζόν. Διάστημα ικανό για να συμβούν ανατροπές, αν και οι αριθμοί «δείχνουν» άλλα. Ο Φέτελ μετρά έξι νίκες σε δώδεκα γκραν πρι και μόλις μία εγκατάλειψη.

 

Μετά το τέλος του σιρκουί, ο μεγάλος νικητής αποδοκιμάστηκε έντονα από την πλειονότητα των θεατών (!), αλλά στις δηλώσεις του έδειξε κατανόηση: «Είναι εμφανής η διαφορά σε σχέση με άλλες πίστες. Καταλαβαίνουμε όλοι πώς είναι εδώ στην Ιταλία, όταν νικάει κάποιος που δεν φορά κόκκινη στολή. Παρά τα προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων, στο τέλος τα κατάφερα».

 

Παρότι έχασε έδαφος στη μάχη του τίτλου, ο Αλόνσο εμφανίστηκε χαρούμενος με την κατάληψη της δεύτερης θέσης, ενώ στο βάθρο των νικητών έβγαλε το κινητό του για να φωτογραφήσει το τεράστιο πλήθος που τον αποθέωνε.

 

Την τριάδα των νικητών συμπλήρωσε ο Μαρκ Ουέμπερ, επίσης της Red Bull.

 

Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Λιούις Χάμιλτον με 141 βαθμούς. Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes έκανε έναν ηρωικό αγώνα χθες. Επειτα από τα καταστροφικά δοκιμαστικά του Σαββάτου (12ος), πραγματοποίησε μεγάλη προσπάθεια στον κυρίως αγώνα, όπου τερμάτισε ένατος. Το μεγαλύτερο πρόβλημά του ήταν η παντελής έλλειψη ενδοεπικοινωνίας, αφού χάλασε το σύστημα με το οποίο θα μπορούσε να μιλήσει με τους ανθρώπους της ομάδας. «Δεν ήξερα τι να κάνω. Ούτε πότε να μπω στα πιτς, ούτε πότε πρέπει να φορτσάρω, ούτε τίποτα…»

 

Scroll to top