16/09/13 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παγκόσμια Μέρα RSM 2013

Η RSM γιορτάζει με όλα τα μέλη του δικτύου της την ίδια μέρα, σε όλον τον κόσμο.
      Pin It

rsm-akropoliH RSM, ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών και Συμβούλων Επιχειρήσεων στον κόσμο, γιόρτασε χθες τη δεύτερη Παγκόσμια Μέρα RSM (RSM World Day) μετά την βραβευμένη εναρκτήρια εκδήλωση του περασμένου έτους. Η RSM Greece, μέλος του δικτύου της RSM για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Αλβανία, συμμετείχε και φέτος στις εορταστικές εκδηλώσεις για αυτήν την ημέρα των παγκόσμιων δράσεων.

Στόχος της Παγκόσμιας Ημέρας RSM, ήταν να ενώσει τους συνεργάτες και το προσωπικό από όλες τις εταιρείες-μέλη της RSM σε όλο τον κόσμο και να επικεντρωθούν τη μέρα αυτή στις αξίες του δικτύου. Αξίες όπως αριστεία, εμπιστοσύνη, ποιότητα, ευελιξία, σταθερότητα και ομαδικότητα είναι από τα βασικά μηνύματα που μοιράστηκε το προσωπικό από 104 χώρες. Επίσης, οι εταιρείες-μέλη υποστήριξαν εθελοντικά φιλανθρωπικά ιδρύματα αφιερώνοντας τον χρόνο και την εμπειρία τους για να τους βοηθήσουν.

Στα πλαίσια της γιορτής αυτής, η RSM Greece προγραμμάτισε διάφορες εκδηλώσεις και στις τρεις χώρες που εκπροσωπεί ως μέλος του δικτύου (Ελλάδα, Κύπρο & Αλβανία). Ειδικότερα για την Ελλάδα, μεταξύ άλλων, επισκέφτηκε τον Παρθενώνα από όπου στάλθηκε πλούσιο φωτογραφικό υλικό, με σκοπό να προβληθεί η χώρα μας σε όλες τις χώρες-μέλη του δικτύου της RSM. Επίσης επισκέφτηκε το Παναθηναϊκό Στάδιο (Καλλιμάρμαρο) όπου πραγματοποιήθηκαν αγώνες σκυταλοδρομίας μεταξύ του προσωπικού. Η κάθε ομάδα που συμμετείχε στην σκυταλοδρομία εκπροσωπούσε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα και ανάλογα με την θέση που τερμάτισε η κάθε μία, έγινε και η κατανομή του ποσού το οποίο είχε διατεθεί από την RSM Greece για τον σκοπό αυτό και το οποίο προσφέρθηκε στα 3 ιδρύματα που είχαν επιλεγεί.

Τα ιδρύματα που επιλέχτηκαν είναι το Εργαστήρι, o Σύλλογος Καρκινοπαθών Εθελοντών Φίλων & Ιατρών Αθηνών (Κ.Ε.Φ.Ι) και η Κιβωτός του Κόσμου. Στην προσπάθεια της εταιρείας να συγκεντρωθούν περισσότερα χρήματα και βοήθεια για τα φιλανθρωπικά ιδρύματα, ανεξάρτητα από το ποσό που διέθεσε η ίδια η εταιρεία, έκαναν έκκληση σε πελάτες και συνεργάτες τους μέσω μηνύματος να προσφέρουν ο καθένας ότι ποσό διέθετε απευθείας στα τρία ιδρύματα.

Scroll to top