PANEPISTHMIO

30/09/13 ONLINE ΕΚΔΟΣΗ

ΕΛΛΑΔΑ

Διάλογο με τον υπουργό Παιδείας ζητούν οι πρυτάνεις

Οι πρυτάνεις ζητούν αναστολή της ΚΥΑ και κοινά αποδεκτή μεθοδολογία για τους εργαζόμενους στα πανεπιστήμια – Ζητούν απαντήσεις από τον Κ. Αρβανιτόπουλο σε πέντε ερωτήματα.
      Pin It

Τη δική τους πρόταση για άρση του αδιεξόδου που έχει βρεθεί η ανώτατη εκπαίδευση, από την εφαρμογή του μέτρου της διαθεσιμότητας, κατέθεσαν οι πρυτάνεις.

Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν, ζήτησαν την αναστολή της εφαρμογής της ΚΥΑ και την εξεύρεση κοινά αποδεκτής επιστημονικής μεθοδολογίας για την αξιολόγηση του προσωπικού.

«Διαφορετικά, ο χειμώνας θα είναι δύσκολος για την εκπαίδευση» τόνισε από την πλευρά του, ο προεδρεύων της συνόδου των πρυτάνεων, Γ. Μυλόπουλος, που υπογράμμισε πως θα καταθέσουν τις επόμενες ημέρες προσφυγή και ασφαλιστικά μέτρα.

Παράλληλα, οι πρυτάνεις θέτουν πέντε ερωτήματα προς το υπουργείο Παιδείας, για τα οποία ζητούν απαντήσεις. Συγκεκριμένα:

- Με ποια μέθοδο και κριτήρια αποφασίστηκε ότι τα πανεπιστήμια έχουν 1.349 πλεονάζοντες υπαλλήλους;

- Με ποιο σκεπτικό απορρίφθηκαν τα σχέδια αξιολόγησης των πανεπιστημίων;

- Βάσει ποιας νομοθεσίας προχώρησε το υπουργείο μονομερώς σε μία τέτοια απόφαση;

- Γνωρίζει το υπουργείο ποια είναι τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν με το μέτρο τη διαθεσιμότητας στα πανεπιστήμια και τι προτίθεται να κάνει για τη λύση του προβλήματος;

- Γιατί το υπουργείο ακύρωσε τη μόνη μέθοδο αξιολόγησης και απορρόφησης κονδυλίων, γνωστή ως «Πρόταση 56»;

«Τα τελευταία έξι χρόνια τα πανεπιστήμια έχουν χάσει το 50% των υπαλλήλων τους. Στα χρόνια τους μπορεί να υπήρχε πλεόνασμα. Αλλά σήμερα δεν είναι έτσι» κατέληξε ο κ. Μυλόπουλος.

Τέλος, με τους διοικητικούς υπαλλήλους να μπαίνουν στην 4η εβδομάδα των κινητοποιήσεών τους, οι πρυτάνεις αποφάσισαν να παραταθεί το χρονικό πλαίσιο των εγγραφών. Ειδικότερα, στο ΕΜΠ, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας- Θράκης και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου οι εγγραφές παρατείνονται έως τις 4 Οκτωβρίου, ενώ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης έως τις 21 Οκτωβρίου.

efsyn.gr

Scroll to top