Μετά τα τρένα και την επισκευαστική βάση τους, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να δώσει σε ιδιώτες και τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου, με «προίκα» 350 εκατ. ευρώ για 7 χρόνια και πιθανότατα τον πανάκριβο εξοπλισμό που είχε αγοραστεί πριν από μερικά χρόνια γι΄αυτόν τον σκοπό.
Στον αέρα κινδυνεύουν να μείνουν περίπου 1.060 υπάλληλοι του ΟΣΕ που απασχολούνται σήμερα σε αυτόν τον νευραλγικό τομέα. Ο διαγωνισμός ετοιμάζεται για τον Ιανουάριο.
Ανάλογη κίνηση που εφαρμόστηκε στη Βρετανία είχε τραγικές συνέπειες -συχνά ατυχήματα και αύξηση του κόστους συντήρησης- με αποτέλεσμα να προχωρήσουν τελικά σε ανάταξη.
Αναλυτικά το ρεπορτάζ της Χαράς Τζαναβάρα στη σελίδα 18 της Εφημερίδας των Συντακτών που κυκλοφορεί