Pin It

 

kafes-bravo-kampania

H εταιρεία Bravo Greece A.E. κατέκτησε την ύψιστη διάκριση Marketing Excellence Grand Award για την ολοκληρωμένη καμπάνια «Douwe Egberts Flavors» στο πλαίσιο του αναγνωρισμένου θεσμού Marketing Excellence Awards που διεξήχθη από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ της ΕΕΔΕ.

Η βραβευθείσα καμπάνια υποστήριξε αποτελεσματικά το πρώτο παγκοσμίως λανσάρισμα του στιγμιαίου καφέ Douwe Egberts με γεύσεις (φουντούκι, καραμέλα, βανίλια), το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα, ως πιλοτική χώρα, το καλοκαίρι του 2012.

Το κεντρικό μήνυμα «Επανάσταση – Εβίβα λα Ρεβολουθιόν» εκφράστηκε με δημιουργικότητα, συνέπεια και ολιστικότητα σε όλο το φάσμα των επικοινωνιακών μέσων (TV, ραδιόφωνο, Outdoor, Web, SocialMedia, ExperientialEvents), οδηγώντας στη δημιουργία μιας νέας αγοράς για τον ζεστό και κρύο στιγμιαίο καφέ, με ταυτόχρονη υπέρβαση όλων των στόχων μάρκετινγκ που είχαν τεθεί από την εταιρεία, σε σχέση με τα μερίδια αγοράς, την αναγνωρισιμότητα και τα αντιλαμβανόμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά του brand.

Scroll to top