Pin It

ΚΟΡΙΝΘΟΣ

 

Πριν από λίγους μήνες στα εντυπωσιακά εγκαίνια της Ολυμπίας οδού στο Κιάτο, η πρωθυπουργική υπόσχεση ήταν χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ με «μετάγγιση» πόρων από άλλες περιοχές της περιφέρειας. Η χρηματοδότηση υλοποιήθηκε, όμως οι εργασίες για την κατασκευή του δρόμου που συνδέει την Κόρινθο με την Πάτρα χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα δυσκίνητες.

 

Σαν να μην έφτανε αυτό, οι εταιρείες που μετέχουν στην κοινοπραξία ξεκίνησαν να απολύουν εργάτες. Ηδη την προηγούμενη εβδομάδα απολύθηκαν δέκα οδηγοί μηχανημάτων και εργάτες ασφαλτόστρωσης στο Ζευγολατιό. Ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου, Κώστας Κατεμής, δηλώνει στην «Εφ.Συν.» πως οι διοικήσεις έχουν αφήσει σαφώς να εννοηθεί ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες περικοπές προσωπικού, επικαλούμενες τη μη χρηματοδότηση της κοινοπραξίας.

 

Στο άλλο «ανοιχτό μέτωπο», του εργοστασίου FULGOR στην Κόρινθο, που υπάγεται στον Ομιλο Βιοχάλκο, οι εξελίξεις αναμένονται ραγδαίες. Παρά τις αρχικές διαβεβαιώσεις της διοίκησης πως η αλλαγή της έδρας της δεν θα επιφέρει καμία αλλαγή στο εργοστάσιο και στο εργασιακό καθεστώς, έγινε γνωστό από τον πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου πως ήδη δέκα εργαζόμενοι έχουν λάβει εντολή μετάθεσής τους σε εργοστάσιο της εταιρείας στη Θήβα. Αντιλαμβάνεται κανείς τι μπορεί να σημαίνει η άρνηση στην προκειμένη περίπτωση…

 

Τζένη Σουκαρά

 

Scroll to top