Pin It

Μια καθοριστική εκκρεμότητα προκαλεί καθυστέρηση στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως ομολόγησε χθες στη Βουλή ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Ι. Εμίρης. Πρόκειται για τη γνωμοδότηση των Βρυξελλών σχετικά με τις κρατικές επιδοτήσεις τις οποίες έχει πάρει στο παρελθόν η εταιρεία, που θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του διαγωνισμού, ο οποίος από τις 16 Σεπτεμβρίου έχει «κολλήσει» στην πρώτη φάση. Η εταιρεία, που είχε αποσχισθεί από τον ΟΣΕ το 2008, παρουσίασε ζημιές που το 2010 έφθαναν τα 187 εκατ. ευρώ και το 2011 περιορίστηκαν στα 33 εκατ. λόγω της μείωσης του προσωπικού και των περικοπών μισθών όσων παρέμειναν στις υπηρεσίες της. Το 2012 εμφάνισε κέρδη 150 εκατ. ευρώ, παραδέχθηκε το κορυφαίο στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ, επιβεβαιώνοντας τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ που έχουν αποκαλύψει ότι η εταιρεία πωλείται τώρα που εξυγιάνθηκε. Ο Ι. Εμίρης απέδωσε την κερδοφορία και στα 50 εκατ. τον χρόνο, τα οποία εισπράττει η εταιρεία από το Δημόσιο για το έργο που παρέχει σε άγονες γραμμές, αλλά… ξέχασε να πει ότι η επιδότηση προβλέπεται να συνεχιστεί έως το 2018 και μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ! «Υπήρχαν συμφέροντα που λυμαίνονταν τον ΟΣΕ και δεν επέτρεψαν την ανάπτυξή του», τόνισε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νάντια Βαλαβάνη και υπενθύμισε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ νοικιάζει σήμερα το τροχαίο υλικό από τον ΟΣΕ.

 

Χ.ΤΖ.

 

Scroll to top