Έχοντας πλέον ολοκληρώσει και το δεύτερο στάδιο της διαδικασίας, η επιτροπή που είχε συγκροτηθεί από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ για την αξιολόγηση των συμμετοχών κατέληξε χθες στις τρεις shortlisted συμμετοχές ανά κατηγορία.
Έτσι, μέσα από 122 συνολικά υποψηφιότητες που κατατέθηκαν από 85 επιχειρήσεις, οργανισμούς και συνεταιρισμούς αναδείχθηκαν οι 21 υποψηφιότητες που θα διεκδικήσουν η καθεμία στην κατηγορία της τον τίτλο του βραβείου «Made in Greece».
Συνιστώντας τη μοναδική υποψηφιότητα από τον χώρο των παραδοσιακών ελληνικών αποσταγμάτων αλλά και των αλκοολούχων ποτών ευρύτερα, το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου διακρίθηκε σημειώνοντας εξαιρετικές επιδόσεις σε μια σειρά κριτηρίων που είχαν τεθεί: τα κριτήρια αυτά αφορούν τις ίδιες τις οικονομικές επιδόσεις του προϊόντος όσο και τον βαθμό καταξίωσής του από τους καταναλωτές, τα δίκτυα διάθεσης σε Ελλάδα και εξωτερικό αλλά και την προστιθέμενη αξία που δημιουργεί για την ελληνική οικονομία.
Από τη γέννηση του προϊόντος μέχρι και τις μέρες μας, το Ούζο Πλωμαρίου παράγεται με τον ίδιο παραδοσιακό τρόπο απόσταξης στο αποστακτήριο της εταιρείας στο Πλωμάρι της Λέσβου, το οποίο αποτελεί μια σημαντική επενδυτική δραστηριότητα που συμβάλλει στην ανάπτυξη της Λέσβου και ενισχύει την τοπική κοινωνία.
Η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης απασχολεί ως προσωπικό 50 εργαζομένους από τη Λέσβο, ενώ έχει αναπτύξει και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα: Ο κατάλληλος σχεδιασμός, η σωστή ενημέρωση και προβολή και το ευρύ δίκτυο διανομής οδήγησαν στη διάθεση του Ούζου Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού, όπου σήμερα εξάγεται το 46% του συνόλου της παραγωγής, συμβάλλοντας έτσι στην προβολή της εικόνας της χώρας μας και στο εξωτερικό.