odika-erga

22/11/13 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΕΛΛΑΔΑ

Σώζεται ο Υμηττός λόγω κρίσης

Χωρίς πρόβλεψη για τις φαραωνικές σήραγγες στον πιο σημαντικό ορεινό όγκο του Λεκανοπεδίου, δόθηκε στη δημοσιότητα το σχέδιο για την ανάπτυξη της Αττικής στην επόμενη δεκαετία. Ωστόσο αφήνει «παραθυράκι» για αλλαγές στο μέλλον. Στα 2.000 στρέμματα περιορίζεται το πράσινο στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού.
      Pin It

Χωρίς πρόβλεψη για τις φαραωνικές σήραγγες στον Υμηττό, δόθηκε χθες στη δημοσιότητα το Ρυθμιστικό Σχέδιο που καθορίζει την ανάπτυξη της Αττικής στην επόμενη δεκαετία. Η θετική αυτή επιλογή για το οικοσύστημα του πιο σημαντικού ορεινού όγκου για το λεκανοπέδιο σε μεγάλο βαθμό υπαγορεύτηκε από την οικονομική κρίση που κάνει ασύμφορους τους νέους αυτοκινητόδρομους για τους εργολάβους. Υπάρχει όμως «παραθυράκι», που επιτρέπει αλλαγές στο μέλλον.

Το σχέδιο νόμου, που εκπονήθηκε από τον Οργανισμό Αθήνας και θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος, προβλέπει την επέκταση της δυτικής περιφερειακής Υμηττού, που σταματά σήμερα στον κόμβο Καισαριανής.

Τα νέα έργα θα ακολουθήσουν τον άξονα Κατεχάκη-Αλίμου και θα καταλήγουν στη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Φαίνεται πως υιοθετείται η πρόταση των φορέων των Δήμων Ηλιούπολης, Αργυρούπολης-Ελληνικού και Βύρωνα για υπογειοποίηση του νέου δρόμου. Δεν προβλέπεται η ανατολική περιφερειακή Υμηττού, με σήραγγα στα όρια της Αργυρούπολης και η σύνδεση του παλιού αεροδρομίου στο Ελληνικό με το «Ελ. Βενιζέλος» θα εξασφαλιστεί με βελτίωση της κυκλοφοριακής ικανότητας της Βάρης-Κορωπίου.

Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ της Χαράς Τζαναβάρα στη σελίδα 44 της Εφημερίδας των Συντακτών που κυκλοφορεί

Scroll to top