Οι περισσότερες αντιδράσεις έρχονται από τον Νομό Φθιώτιδας, όπου από τις συμβάσεις παραχώρησης του 2007 προβλέπεται να λειτουργήσουν πέντε μετωπικοί σταθμοί διοδίων, ενώ ήδη οι τρεις από αυτούς βρίσκονται σε λειτουργία.
Οι αυξήσεις, μάλιστα, που προβλέπονται στις αναθεωρημένες συμβάσεις και οι οποίες αγγίζουν σε ορισμένες περιπτώσεις το 60% δημιουργούν ένα τεράστιο κόστος μετακίνησης εντός του νομού αλλά και εντός των δήμων, όπως συμβαίνει στην Τραγάνα Λοκρίδας, όπου λειτουργούν και πλευρικοί σταθμοί διοδίων.
Έντονες αντιδράσεις υπάρχουν και από την πλευρά της Εύβοιας για τη δημιουργία διοδίων στον δρόμο Σχηματάρι – Χαλκίδα.
efsyn.gr