Ολοκληρώθηκε το Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος της Μαρινόπουλος Α.Ε., στα πλαίσια του οποίου πραγματοποιήθηκε ειδική εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών με τη βράβευση των νικητών του Διαγωνισμού του προγράμματος.
Το Πρόγραµµα Καινοτοµίας Ελληνικού Προϊόντος ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2012 και αποτελεί µια σηµαντική πρωτοβουλία που στόχο έχει να στηρίξει τους Έλληνες παραγωγούς και να αναδείξει τον πλούτο και τη µοναδικότητα των προϊόντων της ελληνικής γης. Στη διάρκεια του Προγράµµατος Καινοτοµίας η Μαρινόπουλος επισκέφτηκε τις Σέρρες, την Πελοπόννησο, τη Θεσσαλία, την Κρήτη, την Κεντρική Μακεδονία και πρόσφατα τη Θράκη, τη Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο, προβάλλοντας τα εγχώρια προϊόντα και τους τοπικούς παραγωγούς που τα δηµιουργούν.
Συνολικά στο πρόγραµµα έχουν συµµετάσχει 349 Έλληνες προµηθευτές, καθώς και 7.021 εργαζόµενοι της Μαρινόπουλος Α.Ε. που απασχολούνται στα 371 καταστήµατα της εταιρίας στις περιοχές αυτές. Στο πλαίσιο του Προγράµµατος, υλοποιήθηκε ο Διαγωνισµός Καινοτοµίας Ελληνικού προϊόντος µε στόχο να δηµιουργηθούν νέα καινοτόµα προϊόντα σε όλη τη χώρα, δίνοντας την ευκαιρία στους παραγωγούς να δουν τις πρωτοποριακές ιδέες τους τοποθετηµένες προς πώληση στα ράφια των καταστηµάτων της για έξι µήνες.
Την εκδήλωση τίµησε µε την παρουσία του και απηύθηνε χαιρετισµό ο υφυπουργός Ανάπτυξης , Θανάσης Σκορδάς, ο οποίος τόνισε ότι «το Πρόγραµµα Καινοτοµίας Ελληνικού Προϊόντος εντάσσεται στο πλαίσιο µιας σύγχρονης επιχειρηµατικής προσέγγισης, η οποία δείχνει να κερδίζει έδαφος διεθνώς. Πρόκειται για τη συνεργασία µεταξύ λιανεµπορίου και παραγωγών, µε στόχο την προµήθεια, τη διακίνηση, την ανάδειξη, ακόµα και την ανάπτυξη τοπικών προϊόντων. Αυτό που χρειάζεται σήµερα η ελληνική οικονοµία, οι ελληνικές επιχειρήσεις, οι Έλληνες παραγωγοί, είναι να δηµιουργήσουµε τις συνθήκες, ώστε ο ανταγωνισµός να λειτουργήσει σωστά, προς όφελος όλων, καθώς και να διασφαλίσουµε ένα περιβάλλον µε ευκαιρίες, προϋποθέσεις και κίνητρα για καλύτερα προϊόντα, για αποδοτικότερη λειτουργία των επιχειρήσεων, για περισσότερες επιλογές προς όφελος του καταναλωτή».
efsyn.gr