22/01/14 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

«Τούμπες» στην τηλεθέαση…

Ο ΑΝΤ-1 βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen Audience Measurement, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το .
      Pin It

Ο ΑΝΤ-1 βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen Audience Measurement, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το MEGA

 

Του Σωτήρη Μανιάτη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Με το δεξί μπήκε στο 2014 ο ΑΝΤ1, που ανέτρεψε τη σειρά τηλεθέασης και στο σύνολο της ημέρας. Βρίσκεται πλέον στην κορυφή αφήνοντας στη δεύτερη θέση το MEGA, ενώ και η Δημόσια Τηλεόραση δείχνει να σταθεροποιεί κάπως τα -χαμηλά βέβαια- ποσοστά της.

 

Τα στελέχη του ΑΝΤ1, μετά την πρωτιά που κατέγραψαν στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων λίγο πριν από το τέλος του 2013, βλέπουν τώρα στις αρχές τους 2014 να πιάνουν κορυφή και στο σύνολο του προγράμματος. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement για το διάστημα 13 έως και 20/1/2014, το μέσο τηλεμερίδιο του ΑΝΤ1 έφτασε το 20,2%, με το MEGA να ακολουθεί με 18,4% και να ετοιμάζεται να επαναφέρει προγράμματά του στις αρχές Φλεβάρη αλλά να κάνει και την… αντεπίθεσή του με προσθήκη νέων παραγωγών.

 

Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο ALPHA με 15,5% και έπεται το STAR με 11,8%, ενώ ο ΣΚΑΪ προσεγγίζει σιγά σιγά διψήφιο τηλεμερίδιο παραμένοντας για την ώρα στο 9,2%. Κάποια… σταθεροποίηση στα ποσοστά της δείχνει να αποκτά και η ΔΤ, αγγίζοντας το συγκεκριμένο διάστημα το 4,9%, ενώ στο 2,4% καταγράφεται και το Ε TV (πρώην 902 TV), για το οποίο βέβαια ακόμα το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης ερευνά τη μεταβίβασή του.

 

Την ίδια περίοδο, ρίχνοντας μια ματιά στις σαπουνόπερες των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας, είναι εμφανές ότι αποδίδουν πολύ περισσότερο οι ελληνικές παρά οι τούρκικες. Τα στελέχη πάντως των τηλεοπτικών σταθμών επιμένουν να ρίχνουν νέα τούρκικα σαπούνια στη μικρή οθόνη καθώς διαθέτουν ήδη τα δικαιώματα ορισμένων και από την άλλη πρόκειται για αρκετά φτηνό πρόγραμμα.

 

Είναι πάντως χαρακτηριστικό ότι από τις 13-20/1/14 το MEGA μετέδωσε τα τελευταία επεισόδια της καθημερινής τουρκικής σειράς «Κρυμμένες αλήθειες», που κατά μέσον όρο είδαν 541.000 τηλεθεατές. Αλλά και η νέα τουρκική σαπουνόπερα που έβαλε στο πρόγραμμά του το MEGA προσέλκυσε στην πρεμιέρα της 1.168.000 άτομα. Αντίθετα, τα ελληνικά «Κλεμμένα όνειρα» (τα οποία βέβαια μεταδίδονται στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης) την ίδια περίοδο καθήλωναν μπροστά στις μικρές οθόνες κατά μέσον όρο 1.899.000 τηλεθεατές. Είναι άλλωστε η σειρά που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο από όλες τις άλλες παραγωγές αυτού του τύπου.

 

Στον ΑΝΤ1 η τουρκική «Απαγορευμένη αγάπη» προσείλκυε κατά μέσον όρο 470.000 άτομα, ενώ το ελληνικό «Μπρούσκο» καθήλωνε στους καναπέδες τους 982.000 τηλεθεατές. Και τα δύο βέβαια μεταδίδονται στην απογευματινή ζώνη τηλεθέασης, με το «Μπρούσκο» όμως να είναι αυτό που δίνει το λεγόμενο «λιντ ιν» στο δελτίο ειδήσεων του καναλιού. Τουρκική σειρά έχει εντάξει και το STAR -πρόκειται για την «Προδοσία»- που επίσης δίνει «λιντ ιν» στο νέο δελτίο του καναλιού και η οποία κατά μέσον όρο προσελκύει την προσοχή 556.000 ατόμων.

 

[email protected]

 

Scroll to top