Την απομάκρυνση δεκαέξι ανενεργών πλοίων ως επικίνδυνα και επιβλαβή ή λόγω ακινησίας ενέκρινε το ΔΣ του ΟΛΠ. Η απομάκρυνση των πλοίων γίνεται στο πλαίσιο των πολιτικών του Οργανισμού για εκκαθάριση όλων των ναυπηγημάτων εκείνων που κρίνονται ως επικίνδυνα και επιβλαβή και των οποίων η κατάσταση δημιουργεί κίνδυνο βύθισης, κίνδυνο στη ναυσιπλοΐα και απειλή για το περιβάλλον.
Βάσει του νόμου 2881/2001 κλήθηκαν όλοι οι ιδιοκτήτες των πλοίων να τα απομακρύνουν. Αν δεν το κάνουν μέσα σ' ένα μήνα, ο ΟΛΠ θα προκαλέσει την εκποίησή τους μέσου ανοιχτού πλειοδοτικού διαγωνισμού.
«Στόχος μας είναι η ευρύτερη περιοχή του λιμανιού, από τον Πειραιά μέχρι το Πέραμα και την Κυνόσουρα της Σαλαμίνας να είναι απολύτως καθαρή», δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΛΠ, Γιώργος Ανωμερίτης, και πρόσθεσε πως ήδη έχουν απομακρυνθεί 35 πλοία, ενώ σε διαδικασία εκπλειστηριασμού βρίσκονται άλλα 14.
Η αρμόδια επιτροπή ενέταξε στα επιβλαβή τα παρακάτω πλοία:
1. Δεξαμενόπλοιο “ΕΞΠΛΟΡΕΡ ΙΙ”.
2. Δεξαμενόπλοιο “ΚΑΠΤΑΙΝ ΓΙΑΝΝΗΣ”.
3. Δεξαμενόπλοιο “ΓΡΗΓΟΡΗΣ Π”.
4. Δεξαμενόπλοιο “ΔΗΜΗΤΡΑ”.
5. Δεξαμενόπλοιο “ΜΑΡΟΥΛΑ”.
6. Φορτηγό “ΠΑΡΑΛΟΣ”.
7. Φορτηγό “ΚΑΠΤΑΙΝ ΔΗΜΗΤΡΗΣ”.
8. Επιβατηγό “SAMAHER 1”.
9. Δεξαμενόπλοιο “ΝΙΚΟΛΑΟΣ”.
10. Δεξαμενόπλοιο “ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ”.
11. Δεξαμενόπλοιο “ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ V”.
Ενέταξε στα επικίνδυνα επιβλαβή λόγω ακινησίας τα παρακάτω πλοία – πλωτά ναυπηγήματα:
1. Καταδυτικό “Π. ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ”.
2. Θαλαμηγός “BIG BLUE” .
3. Καταδυτικό “ΠΑΝΩΡΑΙΑ ΙΙ”.
4. Θαλαμηγός “ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΜΙΧΑΗΛ” σημαίας Παναμά.
5. Λάντζα “ΔΕΛΦΙΝΙ Ι”.
ΧΡ.ΠΑΠ.
efsyn.gr