Pin It

Στην τελική ευθεία μπαίνει ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, μέσα από το οποίο το υπουργείο Μεταφορών και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ) σχεδιάζουν να αντιμετωπίσουν τη λαθρεπιβίβαση. Το έργο διεκδικούν τρεις κοινοπραξίες (Intrasoft International-Intrakat, ΑΤΕΣΕ-ΜΕΤΚΑ και ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή LG CNS). Εγιναν ήδη αποδεκτές οι τεχνικές λύσεις που υπέβαλαν τα τρία σχήματα και ο ανάδοχος θα επιλεγεί μετά την εξέταση των οικονομικών προσφορών. Το έργο, με προϋπολογισμό 94 εκατ. ευρώ, θα γίνει με σύμπραξη του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ). Το Δημόσιο θα αγοράσει μια υπηρεσία για 12 χρόνια και στο τέλος της συνεργασίας το σύστημα θα περάσει στην ιδιοκτησία του ΟΑΣΑ.

 

Στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό προβλέπονται μπάρες στην είσοδο και την έξοδο των σταθμών, ενώ έχουν γίνει διαφορετικές προτάσεις για τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς. Η κάρτα θα μπορεί να «φορτίζεται» σε διάφορα σημεία, ακόμη και σε τράπεζες, ενώ θα επιτρέπει τη διαμόρφωση της τιμής του εισιτηρίου ανάλογα με τη διαδρομή που κάνει ο επιβάτης.

 

Χ.ΤΖ.

 

Scroll to top