Οι Ηνωμένες Πολιτείες επέβαλαν μεγάλο πρόστιμο στην Asiana Airlines για την αποτυχία της να βοηθήσει αποτελεσματικά τους επιβάτες και τις οικογένειές τους μετά τη συντριβή ενός αεροπλάνου τον Ιούλιο στο Σαν Φρανσίσκο.
Η κυβέρνηση των ΗΠΑ ισχυρίστηκε ότι η κορεατική εταιρεία παραβίασε μία Πράξη του 1997 των Διατάξεων περί Διεθνών Πτήσεων, βάσει της οποίας παρέλειψε να δημοσιοποιήσει άμεσα έναν τηλεφωνικό αριθμό ώστε οι οικογένειες των επιβατών να μπορούν να καλέσουν για πληροφορίες.
Επιπλέον, πήρε δύο ολόκληρες ημέρες στην εταιρεία να επικοινωνήσει επιτυχώς με τις οικογένειες των περισσότερων επιβατών, ενώ μερικές οικογένειες δεν είχαν πληροφόρηση πέντε ημέρες μετά τη συντριβή.
«Στην εξαιρετικά σπάνια περίπτωση σύγκρουσης οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την ευθύνη να παράσχουν πλήρη υποστήριξη και βοήθεια στους επιβάτες και τις οικογένειές τους», δήλωσε ο Αμερικανός υπουργός Μεταφορών, Άντονι Φοξ. «Το τελευταίο πράγμα για το οποίο θα έπρεπε οι επιβάτες και οι οικογένειές τους να ανησυχούν σε μια τέτοια περίπτωση είναι πώς θα λάβουν πληροφορίες από τους αερομεταφορείς», συμπλήρωσε.
Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούλιο τρεις Κινέζοι έφηβοι που ταξίδευαν στις ΗΠΑ σκοτώθηκαν και πάνω από 200 επιβάτες τραυματίστηκαν στη συντριβή του αεροσκάφους τύπου Boeing 777 κατά την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο.
efsyn.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ