Για την επιτυχή διαχείριση της σελίδας Toni & Guy στο κοινωνικό δίκτυο Facebook διακρίθηκε η Initiative Ελλάδας ανάμεσα σε 15 χώρες, μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστραλία κ.ά.
Η διάκριση αφορά εσωτερική διαδικασία αξιολόγησης της Edelman (Unilever’s official administrator of Global Toni & Guy FB), σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα ανήκει στους 5 Gold Scorers στις κατηγορίες Engaging Content, Community Management, Fan Growth & Analytics.
Η δημιουργία ενός εύστοχου και αποτελεσματικού content είχε αποτέλεσμα την υψηλή διαδραστικότητα και την επίτευξη average engagement κατά το τρίμηνο Σεπτέμβριος – Δεκέμβριος 2013 της τάξης του 9,56%, ενώ η οργανική αύξηση των fans έφτασε σε 15%.