Το «Johnnie Walker» στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας του ταινίας «The Glass Car», επιθυμεί να συλλέξει ένα εκατομμύριο επιπλέον υπογραφές, για να τις εντάξει στο παγκόσμιο σύμφωνο «never drink and drive».
Εμπνευσμένη από την εύθραυστη φύση του γυαλιού, η ταινία μήκους 90 δευτερόλεπτων παρουσιάζει ένα μονοθέσιο της Φόρμουλα 1, κατασκευασμένο από ποτήρια ουίσκι «Johnnie Walker». Εντυπωσιακό και δυνατό, αλλά ιδιαίτερα εύθραυστο, το γυάλινο αυτοκίνητο συμβολίζει τη σημασία του να κάνουμε πάντα τη σωστή επιλογή και να διατηρούμε τον έλεγχο.
Το μήνυμα της εκστρατείας επιδιώκεται να τονιστεί ακόμα περισσότερο, μέσω της συμμετοχής του Mika Häkkinen, σε πρωταγωνιστικό ρόλο, πρεσβευτής του παγκόσμιου κινήματος Υπεύθυνης Κατανάλωσης Αλκοόλ του «Johnnie Walker» .
H Carolyn Panzer, Διευθύντρια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Diageo, δηλώνει ότι η συνεργασία του «Johnnie Walker» με τη Vodafone McLaren Mercedes αποτελεί μία πολύ ισχυρή πλατφόρμα, ικανή να μιλήσει για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.
«Η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, βρίσκεται στο επίκεντρο των επί οκτώ ετών συνεργασίας μας με τη Vodafone McLaren Mercedes. Περισσότεροι από ένα εκατομμύριο καταναλωτές έχουν ήδη δεσμευθεί και υποσχεθεί να μην πίνουν και οδηγούν, ενώ πρόσφατα στη Σιγκαπούρη, το «Johnnie Walker» παρουσίασε μια νέα εκστρατεία για να συγκεντρώσει επιπλέον ένα εκατομμύριο υπογραφές μέσω του hashtag #ImNOTdriving με το να προσφέρει παγκοσμίως, δωρεάν και ασφαλή μεταφορά στο σπίτι».
Η Carolyn Panzer προσθέτει επίσης: «Ισχυρά και αποτελεσματικά «όπλα» για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, όπως αυτή η συνταρακτική ταινία είναι βασικά στοιχεία για να μεταδώσουν την κορυφαία φήμη και εμπιστοσύνη του κοινού σε όλες τις αγορές.