supermarket

26/03/14 ONLINE ΕΚΔΟΣΗ

ΕΛΛΑΔΑ

Αλλάζουν οι αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων

Εξαιτίας της οικονομικής κρίσης ο μέσος καταναλωτής, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα, και συγκρίνει τιμές για να βρει πιο οικονομικα προϊόντα, ενώ «εμπιστεύεται» κυριώς τις προσφορές.
      Pin It

Οι Έλληνες καταναλωτές αποκτούν νέες αγοραστικές συνήθειες εν μέσω οικονομικής κρίσης και γίνονται πλέον πιο ενεργοί και δραστικοί στις αγορές τους.

Τα στοιχεία της πρόσφατης ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), με δείγμα από 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα, αποκαλύπτουν ότι ενώ το 2012/2013 ο Έλληνας καταναλωτής είχε ως ενδιαφέρον τη μείωση της σπατάλης και τη μείωση των αγορών, ενώ πλέον το 2013/2014 έχοντας κάνει αυτές τις μειώσεις, προσπαθεί με έξυπνες λύσεις να εξοικονομήσει χρήματα.

Αυτό το επιτυγχάνουν οι καταναλωτές κυνηγώντας περισσότερο τις προσφορές, με τη συντριπτική πλειοψηφία (86%) να συγκρίνει τιμές ειδικότερα στα σουπερμάρκετ που υπάρχει ποικιλία προϊόντων.

Ακόμη επισκεπτόμενοι περισσότερα καταστήματα σε ποσοστό της τάξης του 62%, επιλέγοντας μεγαλύτερες συσκευασίες και αγοράζοντας τα απαραίτητα αποφεύγοντας κυρίως προϊόντα «πολυτελείας».

Παράλληλα, οι καταναλωτές έχουν μειώσει το φαγητών «απ’ έξω», ενώ αντίστοιχα έχουν αυξήσει σε ένα βαθμό το μαγείρεμα εντός του σπιτιού.

efsyn.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Scroll to top