Αξιοποιώντας την κοινή διαπίστωση ότι «ζητάμε από τους νέους να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης, ενώ τους έχουμε βυθίσει στην ανεργία», ο υπουργός Παιδείας επανέλαβε τις θέσεις του για την ανάγκη σύνδεσης της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, προσδιορίζοντας ως ένα από τα κομβικά προβλήματα την «αναντιστοιχία δεξιοτήτων μέσω της μάθησης στον χώρο της εργασίας (work-based learning), στο πλαίσιο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης».
Αλλωστε, η αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου αποτέλεσε και το θέμα του συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε, χθες, στο Ζάππειο, στο πλαίσιο της ελληνικής προεδρίας στο Συμβούλιο της Ε.Ε.
Ο υπουργός βρήκε την ευκαιρία να επαναλάβει τους «επόμενους σταθμούς εντός του 2014», όπως «το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, τα Επαγγελματικά Περιγράμματα, τα Επαγγελματικά Δικαιώματα, τα Προγράμματα Μαθητείας, τα Προγράμματα Πρακτικής Ασκησης, τα Τοπικά Σύμφωνα Μαθητείας και μια Εκπαιδευτική Γεωγραφία αντίστοιχη με την οικονομική γεωγραφία της χώρας».
Σκληρά τα νούμερα ανεργίας, που δεν αλλάζουν. Οπως ανέφερε και ο υπουργός, η ανεργία των νέων στη χώρα μας ανέρχεται σε 54,8%, ενώ περίπου 6.000.000 άτομα κάτω των 25 ετών είναι άνεργοι και 7.500.000 βρίσκονται εκτός κατάρτισης.
Α.ΑΝΔΡ.