23/04/14 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Προβάδισμα και στα έσοδα από τις διαφημίσεις…

Διατηρεί την πρωτιά του ο ΑΝΤ1, με τα έσοδα των καναλιών να δείχνουν ανοδικές τάσεις αλλά και με τα οικονομικά προβλήματα να παραμένουν, ειδικά σε ορισμένα που συνεχίζουν στον δρόμο των περικοπών.
      Pin It

Διατηρεί την πρωτιά του ο ΑΝΤ1, με τα έσοδα των καναλιών να δείχνουν ανοδικές τάσεις αλλά και με τα οικονομικά προβλήματα να παραμένουν, ειδικά σε ορισμένα που συνεχίζουν στον δρόμο των περικοπών

 

Του Σωτήρη Μανιάτη

 

38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σε διαρκή ανοδική πορεία βρίσκεται από τα τέλη της περασμένης χρόνιας ο ΑΝΤ1, όχι μόνο από πλευράς τηλεθέασης, αλλά και διαφημιστικών εσόδων.

 

Η χρονιά δείχνει να έχει ξεκινήσει καλά για τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης, καθώς η λεγόμενη διαφημιστική δαπάνη από την καθίζηση της περασμένης τετραετίας έχει περάσει πλέον σε θετικό πρόσημο. Τα περισσότερα κανάλια βέβαια εξακολουθούν να υφίστανται κλυδωνισμούς εξαιτίας του υπερδανεισμού από την προηγούμενη δεκαετία και προχωρούν συνεχώς σε περικοπές όχι μόνο αμοιβών, αλλά και προσωπικού. «Εργο» που δυστυχώς δεν αποκλείεται να ξαναδούμε το επόμενο χρονικό διάστημα, καθώς δύσκολα μπαίνει το χέρι των μετόχων τους στην τσέπη τους και οι αυξήσεις μετοχικών κεφαλαίων είναι εξαιρετικά περιορισμένες, αν και επιβεβλημένες.

 

Για τα κανάλια πάντως ο Μάρτιος που πέρασε έκλεισε με έστω και οριακή άνοδο (περίπου 4%) φτάνοντας συνολικά τα 54,4 εκατ. ευρώ, ποσό βέβαια μεικτό αφού δεν έχουν αφαιρεθεί φόροι, εκπτώσεις, ανταποδοτικά κ.ά. Και σε αυτό το ποσό πάντως δεν υπολογίζονται τα διαφημιστικά έσοδα των τηλεοπτικών σταθμών ΣΚΑΪ, Ε TV, Extra Channel και Νickelodeon, τα οποία δεν επιτρέπουν τη δημοσιοποίηση των εσόδων τους αν και μεταδίδουν διαφημιστικά μηνύματα και μάλιστα συνολικά μέσα στο Μάρτιο καταγράφηκαν πάνω από 32.000 σποτάκια. Τον περασμένο Μάρτιο από τη μικρή οθόνη προβλήθηκαν σποτ για 904 προϊόντα, ενώ συνολικά το πρώτο τρίμηνο του 2014 φαίνεται να «κινήθηκαν» 1.261 προϊόντα.

 

Τον Μάρτιο τα περισσότερα διαφημιστικά έσοδα φαίνεται, σύμφωνα με τις καταγραφές της Media Servicec S.A., να συγκέντρωσε ο ΑΝΤ1 φτάνοντας μεικτά τα περίπου 19,5 εκατ. ευρώ, ενώ ακολούθησε το Mega με 17,96 εκατ. ευρώ. Τα ποσά αυτά βέβαια, όπως προαναφέραμε, είναι μεικτά και τα πραγματικά έσοδα των τηλεοπτικών σταθμών είναι πολύ μικρότερα. Οι δύο αυτοί τηλεοπτικοί σταθμοί είναι και οι μοναδικοί που εμφανίζονται με διαφημιστική δαπάνη άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ.

 

Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Alpha ο οποίος συγκεντρώνει έσοδα από διαφημιστικά μηνύματα που αγγίζουν τα 9,48 εκατ. ευρώ, ενώ έπεται το Star με 6,87 εκατ. ευρώ. Διαφημιστικά έσοδα τα οποία μάλιστα τον Μάρτιο έφτασαν τις 552.200 ευρώ εμφανίζει και η Δημόσια Τηλεόραση, που τον συγκεκριμένο μήνα φαίνεται να έχει μεταδώσει 3.219 σποτάκια συνολικής διάρκειας 67.709 δευτερολέπτων.

 

[email protected]

 

Scroll to top