limeniko

24/04/14 ONLINE ΕΚΔΟΣΗ

ΕΛΛΑΔΑ

Τρεις αγνοούμενοι από ναυάγιο δυτικά της Κρήτης (update)

Σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης στη θαλάσσια περιοχή 30 ναυτικών μιλίων δυτικά της Κρήτης για εντοπισμό ναυαγών οι οποίοι επέβαιναν σε επιβατηγό-οχηματαγωγό που βυθίστηκε στην περιοχή τα ξημερώματα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το πλοίο ήταν παλιό λαθρεμπορικό.
      Pin It

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από το υπουργείο Ναυτιλίας, το πλοίο «AG-MARINA», σημαίας Τόνγκο, τύπου «παντόφλα», εξέπεμψε SOS τα ξημερώματα και άμεσα η τοπική λιμενική αρχή ειδοποίησε πέντε παραπλέοντα φορτηγά πλοία, με ξένες σημαίες, για βοήθεια.

Ένα από αυτά περισυνέλεξε λίγο αργότερα μια βάρκα με τέσσερις Ρώσους επιβαίνοντες, καλά στην υγεία τους, οι οποίοι δήλωσαν ότι αγνοούνται ακόμη τρεις ομοεθνείς τους: ο καπετάνιος, ο ηλεκτρολόγος και ο μηχανοδηγός του πλοίου.

Στην περιοχή έσπευσε πλωτό περιπολικό του Λιμενικού Σώματος, ενώ έχει απογειωθεί ελικόπτερο του Λιμενικού και έχει δοθεί εντολή να απογειωθεί από την Καλαμάτα αεροσκάφος της Frontex. Οι άνεμοι στην περιοχή που γίνονται οι έρευνες πνέουν δυτικοί, 5 Μποφόρ.

 

Είχε πιαστεί για λαθραία τσιγάρα στη Μήλο

Σύμφωνα με αποκάλυψη του pireas2day.gr, το «Ag Marina» τον Μάρτιο του 2013 ονομαζόταν «N Kanaris» και είχε πιαστεί από το Λιμενικό Σώμα ανοιχτά της Μήλου να μεταφέρει λαθραία τσιγάρα.

Επίσης, τον περασμένο Ιούνιο το σκάφος αναχώρησε από το λιμάνι της Μήλου ρυμουλκούμενο για Πειραιά και σύμφωνα με πληροφορίες, τον Οκτώβριο βγήκε από τον ΟΔΔΥ (ως κατασχεμένο) σε πλειστηριασμό με τιμή εκκίνησης 65.000 ευρώ, οπότε, όπως φαίνεται, αγοράστηκε από νέους πλοιοκτήτες.

Έκανε για λίγους μήνες ορισμένες εργασίες σε ναυπηγείο στη Σαλαμίνα και την 1η Ιανουαρίου 2014 μετονομάστηκε σε «Titan» και ένα μήνα αργότερα, την 1η Φεβρουαρίου άλλαξε ξανά όνομα σε «Ag Marina», διατηρώντας πάντα την ίδια σημαία.

Το «Ag Marina», έχει μήκος 48 μέτρα, είναι μια τυπική «παντόφλα» για τη μεταφορά οχημάτων και κατασκευάστηκε το 1964 σε ναυπηγεία του Περάματος.

 

Χριστίνα Παπασταθοπούλου

 

efsyn.gr

Scroll to top