02/06/14 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Πορεία βελτίωσης για τη Forthnet…

      Pin It

Μπορεί να αυξάνονται οι… μνηστήρες για τη Forthnet, αλλά παράλληλα, όπως όλα δείχνουν, αυξάνονται και οι συνδρομητές της, κάτι που, όπως είναι αναμενόμενο, βελτιώνει ολοένα και περισσότερα τα οικονομικά στοιχεία της.

 

Το πρώτο τρίμηνο του 2014, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Forthnet, παρατηρείται αύξηση των συνδρομητών της όχι μόνο στην ψηφιακή πλατφόρμα της NOVA που έφτασε τους 482.000 (νέο ρεκόρ για συνδρομητές pay tv), αλλά και στην υπηρεσία Nova 3Play που φτάνει πλέον τους 1.145.948 πελάτες. Χαρακτηριστικές είναι και οι δηλώσεις του Πάνου Παπαδόπουλου (διευθύνων σύμβουλος) που σημειώνει: «Ο αντίκτυπος της σημαντικής αύξησης της συνδρομητικής μας βάσης σταδιακά αποτυπώνεται στα οικονομικά αποτελέσματα, βελτιώνοντας αρχικά τα έσοδα λιανικής της εταιρείας, ενώ παράλληλα ενισχύει τα μερίδια αγοράς μας».

 

Στο πρώτο τρίμηνο του 2014, οι νέοι συνδρομητές Nova 3Play ανήλθαν σε 38.200 σημειώνοντας σημαντική αύξηση συγκρινόμενοι με τους 23.200 της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet. Αλλά και οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 15,7% συγκριτικά με πέρυσι, καθώς ανήλθαν στους 663,5 χιλιάδες. Στο σύνολο της αγοράς LLU, το πρώτο τρίμηνο του 2014 προστέθηκαν 36 χιλιάδες γραμμές, εκ των οποίων οι 30.200 αφορούν νέους συνδρομητές της Forthnet. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας σε νέους συνδρομητές LLU έφτασε το 83,9%, επαληθεύοντας τη δυναμική απήχηση του Nova 3Play, όπως εξήγησε ο κ. Παπαδόπουλος. Πρόσθεσε μάλιστα ότι τους τελευταίους 12 μήνες το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε συνδρομητές LLU αυξήθηκε κατά 2,7 ποσοστιαίες μονάδες.

 

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το πρώτο τρίμηνο του 2014 ανήλθε στα 96,8 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας πτώση σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013, κυρίως λόγω της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Παρότι τα έσοδα μειώθηκαν ο κ. Παπαδόπουλος επισήμανε ότι αυτή η μείωση σταδιακά περιορίζεται. Η μείωση των εσόδων ήταν 0,7%, όταν το πρώτο τρίμηνο του 2013 ήταν 5,5%. Η αυξανόμενη συνδρομητική βάση βελτιώνει τα έσοδα λιανικής, με το πρώτο τρίμηνο να εμφανίζει αύξηση για πρώτη φορά ύστερα από οκτώ αρνητικά τρίμηνα. Τα προσαρμοσμένα EBITDA του πρώτου τριμήνου του 2014 ανήλθαν στα 15,97 εκατ. ευρώ έναντι 17,90 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο πέρσι. Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός τον Μάρτιο του 2014 ανερχόταν στα 325 εκατ. ευρώ.

 

ΣΩ.ΜΑ.

 

Scroll to top