Πρόκειται για τη μεγαλύτερη παγκόσμια εκστρατεία που έχουν υλοποιήσει τα Lay’s μέχρι σήμερα, η οποία εκδηλώνεται μέσω μιας πολυδιάστατης συνεργασίας. Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκεται η απλή χαρά του να απολαμβάνεις τα πατατάκια Lay’s.
Το βασικό διαφημιστικό και κεντρικό σημείο της καμπάνιας, η οποία ονομάζεται “Messi Photo”, γυρίστηκε σε τρεις μέρες, στο Ρίο ντε Τζανέιρο και στη Βαρκελώνη. Με την υπέροχη γεύση των Lay’s να μπαίνει στο επίκεντρο, η διαφήμιση στηρίχθηκε στην ιδέα ότι κάθε άνθρωπος θέλει να «τσιμπήσει» ένα πατατάκι Lay’s όταν βρίσκεται κοντά του.
Η καμπάνια “Messi Photo” αναδεικνύει ότι ούτε ένας κορυφαίος ποδοσφαιριστής δεν μπορεί να «γλυτώσει» τα πατατάκια του. Στη διαφήμιση, η κάμερα ακολουθεί τον Messi καθώς περπατά στους δρόμους του Ρίο και συναντά θαυμαστές που του ζητούν αυτόγραφα και να βγάλουν μια φωτογραφία.
Το διεθνές hit «Balada Tch? Tcherere Tch? Tch?», του Βραζιλιάνου αστέρα της μουσικής Gusttavo Lima, ντύνει με τη μελωδία του το διαφημιστικό.
«Το ποδόσφαιρο μου έχει προσφέρει πολλά όλα αυτά τα χρόνια. Πάνω απ’ όλα, όμως, μου έχει δοθεί η χαρά του να παίζω το άθλημα που αγαπώ και να απολαμβάνω το παιχνίδι”, δήλωσε ο Leo Messi. «Όταν δεν παίζω ποδόσφαιρο, περνάω το χρόνο μου με την οικογένεια μου και τους φίλους μου, βλέποντας συχνά αγώνες και απολαμβάνοντας πατατάκια Lay’s. Είμαι, λοιπόν, ενθουσιασμένος που συμμετέχω σε μια τόσο διασκεδαστική καμπάνια», σχολίασε.
Η διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Leo Messi θα μεταδοθεί επισήμως στους δέκτες των Ελλήνων τηλεθεατών στις 2 Ιουνίου. Μέχρι τότε, οι fans των Lay’s στην Ελλάδα, θα έχουν την ευκαιρία να δουν το σχετικό βίντεο, καθώς και υλικό από τα παρασκήνια στην σελίδα των Lay’s στο Facebook & στο YouTube.
Η καμπάνια, όμως, των Lay’s δεν σταματά εδώ. Ακολουθεί μια έκπληξη, με ποδοσφαιρική «γεύση», για όλους τους Έλληνες fans.