Pin It

Μέχρι και τα δύο χρόνια φτάνουν οι οφειλές προς το πλήρωμα και τους αξιωματικούς των πλοίων της ναυτιλιακής εταιρείας ΝΕΛ «Παναγιά Πάρου» και «Παναγιά Θαλασσινή», τα οποία βρίσκονται εγκαταλελειμμένα στην Ισπανία και στο Μαρόκο, αντίστοιχα.

 

Μέλη του πληρώματος αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας και η εταιρεία δεν τους καλύπτει τις δαπάνες για τη νοσοκομειακή περίθαλψη και τις ανάλογες ιατρικές εξετάσεις, ενώ δύο ναυτικοί έχουν ζητήσει την αντικατάστασή τους από τον Ιανουάριο του 2014 και η εταιρεία ακόμη δεν έχει μεριμνήσει για την εξόφληση και την αντικατάστασή τους. Τα νέα αυτά στοιχεία αποκαλύπτει η Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) ως συνέχεια στο θέμα που γνωστοποίησε την Τετάρτη για τα εγκαταλειμμένα πληρώματα των δύο πλοίων, τα οποία είχε ναυλώσει η ΝΕΛ σε θυγατρική της εταιρεία για να συνδέσουν ακτοπλοϊκά το Μαρόκο με την Ισπανία, αλλά λόγω των οφειλών στα πληρώματα τα πλοία παραμένουν δεμένα στα λιμάνια.

 

Η ΠΕΝΕΝ με νέα χθεσινή της ανακοίνωση καταγγέλλει και πάλι την «προκλητική στάση και αδιαφορία της ΝΕΛ αλλά και την αδράνεια του ΥΝΑ Μιλτ. Βαρβιτσιώτη και του γ.γ. του ΥΝΑ Θ. Μπούσιου και των εμπλεκόμενων υπηρεσιών του ΥΝΑ».

 

Οι συνδικαλιστές ναύτες δηλώνουν ότι «το φαινόμενο της εγκατάλειψης των Ελλήνων ναυτικών των δύο πλοίων στην Ισπανία και το Μαρόκο συνιστά διασυρμό για τη χώρα και τη ναυτιλία και επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό μας ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΝΑ είναι ανίκανη να ανταποκριθεί και στις πιο στοιχειώδεις υποχρεώσεις απέναντι στους Ελληνες ναυτεργάτες. Αντίθετα, είναι στην πρώτη γραμμή να προβάλλει και να επιλύει τις αξιώσεις και απαιτήσεις του εφοπλιστικού κεφαλαίου».

 

[email protected]

 

Scroll to top