Συγκεκριμένα, η Initiative Media κέρδισε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Creative Use of Media / Innovative Formats με την καμπάνια Everyday Experience που υλοποιήθηκε για την IKEA, ενώ την πρώτη θέση κατέκτησε και στην κατηγορία Best Effectiveness Campaign για την καμπάνια «I saw DOVE Sketches on Facebook» για την Unilever.
Για τη διάκριση αυτή, η Μαρία Φωτοπούλου, αναπληρώτρια γενική διευθύντρια της Initiative, δήλωσε: «Αποτελεί μεγάλη χαρά για μας να βλέπουμε δουλειές μας να αναγνωρίζονται από την αγορά. Ευχαριστώ ξανά την ΙΚΕΑ και την Unilever που μας επέτρεψαν να αναδείξουμε για ακόμα μια φορά το ταλέντο και τη δημιουργικότητά μας».
