TWITTER

10/07/14 ONLINE ΕΚΔΟΣΗ

ΚΟΣΜΟΣ

Κροατία: Η τρίτη πιο δραστήρια κυβέρνηση στη χρήση του Twitter

Η διεθνής μελέτη "Twiplomacy" ανέδειξε την έντονη πολιτιστική δράση των Κροατικών κοινωνικών δικτύων.
      Pin It

Η διεθνής μελέτη «Twiplomachy» της εταιρείας Burson-Marsteller ανέδειξε την κυβέρνηση της Κροατίας ως την τρίτη πιο δραστήρια μεταξύ όλων των κυβερνήσεων στο Twitter, καθώς σε διάστημα μικρότερο των τεσσάρων μηνών από τον επίσημο λογαριασμό της δημοσιεύθηκαν 3200 tweets, κατά μέσο όρο 28 σε καθημερινή βάση. Πιο συγκεκριμένα, βάσει των ακριβών στοιχείων της έρευνας, από τις 7 Φεβρουαρίου έως τις 2 Ιουνίου του τρέχοντος έτους στον επίσημο λογαριασμό της Κροατικής κυβέρνησης δημοσιεύθηκαν συνολικά 3200 tweets, από τα οποία 1470 (ποσοστό 46%) ήταν άμεσες απαντήσεις σε πολίτες. Μάλιστα, σχεδόν το 1/3 των μηνυμάτων κοινοποιήθηκε από τους πολίτες, κάτι που δείχνει ότι οι πολίτες θεωρούν το λογαριασμό της κυβέρνησης έγκυρη και αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης.

Επιπροσθέτως, η Κροατική κυβέρνηση επικοινωνεί μέσω της μορφής διαλόγου με τους πολίτες στο Facebook, επεκτείνοντας τη δράση της και συγκεντρώνοντας πάνω από 130.000 like. Ιδιαιτέρως, το πρώτο εξάμηνο του 2014 μέσω της σελίδας στο Facebook η κυβέρνηση της Κροατίας απάντησε σε 6050 ερωτήματα πολιτών, δηλαδή κατά μέσο όρο σε 33 ερωτήματα σε καθημερινή βάση.

Βέβαια, οι Κροατικές σελίδες κοινωνικής δικτύωσης δεν αρκέστηκαν μόνο στην απάντηση ερωτημάτων αλλά προσπάθησε να προσεγγίσει τους φορολογούμενους και να δείξει με διαφάνεια πως δαπανώνται τα χρήματα του προϋπολογισμού.

Γεγονός είναι ότι η δραστηριοποίηση στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης ήταν τον Μάιο, όταν η Κροατία, όπως και η Σερβία και η Βοσνία – Ερζεγοβίνη επλήγησαν από καταστροφικές πλημμύρες.

Αναφορικά με αυτό το θέμα, αναλύθηκε περαιτέρω η δημιουργία και ανανέωση ειδικής σελίδας από το τμήμα για την online επικοινωνία, κατά την περίοδο των πλημμυρών. Η συγκεκριμένη σελίδα λειτούργησε στον ιστότοπο της κυβέρνησης στον οποίο δημοσιεύονταν πληροφορίες που έφθαναν από υπουργεία, πολίτες, εθελοντές και αφορούν την παροχή βοήθειας στις πληγείσες περιοχές. Η έκκληση προς τους πολίτες να βοηθήσουν τους συμπολίτες τους στις πλημμυρισμένες περιοχές έφθασε μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης σε 300.000 πολίτες.

Τέλος, η Κροατική κυβέρνηση, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, θεωρεί ότι ο τίτλος “του τρίτου πιο παραγωγικού λογαριασμού στο Twitter” αποτελεί “μία ακόμη αναγνώριση της προσπάθειας και του έργου στην επικοινωνία με τους πολίτες μέσω των κοινωνικών δικτύων” και πρόοδο σε σύγκριση με τον περασμένο χρόνο.

efsyn.gr

Scroll to top